{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازی افتخاری برد پیت در کنار خانم بازیگر

بازی افتخاری برد پیت در کنار خانم بازیگر
کدخبر : 3258

این اقدام متقابل دوستانه‌ای است برای حضور کوتاه بولاک در فیلم "قطار سریع‌السیر" پیت که به‌تازگی به کارگردانی "دیوید لیچ" به پایان رسیده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، برد پیت بار دیگر در فیلم اکشن، کمدی و رمانتیک "شهر گمشده دی" (Lost City of D) پارامونت مقابل "سندرا بولاک" ظاهر خواهد شد. این اقدام به نوشته‌ی "هالیوود ریپورتر" اقدام متقابل دوستانه‌ای است برای حضور کوتاه بولاک در فیلم "قطار سریع‌السیر" (Bullet Train) پیت که به‌تازگی به کارگردانی "دیوید لیچ" به پایان رسیده است.

کارگردانی "شهر گمشده دی" به آدام و آرون نی و نگارش فیلمنامه به "دینا فاکس" سپرده شده است. بولاک در این فیلم نقش یک نویسنده‌ی آثار عاشقانه را بازی می‌کند که متوجه می‌شود یکی از شهرهای خیالی به نگارش درآمده توسط او واقعی است. نویسنده به همراه شخصیت اول کتابش با بازی تیتوم سفری پرماجرا برای یافتن این شهر گمشده آغاز می‌کنند.

به گزارش ۳۰نما "دنیل ردکلیف" ستاره‌‌ی فیلم‌های "هری پاتر" ماه گذشته به این فیلم ملحق شد. بولاک تهیه‌کننده‌ی پروژه با کمپانی "فورتیس فیلمز" است.

پیت سال گذشته با "روزی روزگاری… در هالیوود" (Once Upon a Time…in Hollywood) "کوئنتین تارانتینو" برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها