{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی
کدخبر : 3282

فیلم «قاتلین ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی از ماه آینده با بازیگرانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، جسی پلمانز، رابرت دنیرو و لیلی گلدستون سرانجام وارد مرحله‌ی تولید خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، اریک راث نویسنده فیلمنامه این فیلم می‌گوید: «می‌دانم که مارتی می‌خواهد فیلمی بسازد که شاید آخرین وسترن از این دست باشد، و با این حال، با وجود اسنادی که پشت آن است و خشونت و فضایی که دارد، فکر می‌کنم فیلمی مانند این را هرگز ندیده باشیم.»

این فیلم‌نامه نویس که برای «فارست گامپ» برنده اسکار شده ادامه داد:«وقتی به تمامی کارهایم نگاه می‌کنم، می‌بینم که این متن می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌ها باشد. این را جدی می‌گویم. به نظر من تمامی خصوصیات لازم را دارد، نمی‌خواهم افشایش کنم، اما داستان فیلم بسیار مهم است. نقش دی‌کاپریو در این فیلم بسیار پیچیده و بسیار جالب است. نقشی زیرکانه برای بازیگری زیرک است. یعنی اگر «مانتگامری کلیف» زنده بود به بازی در چنین نقشی فکر می‌کرد.»

داستان «قاتلین ماه کامل» از کتابی نوشته‌ی «دیوید گرن» به همین نام اقتباس شده و قتل‌های زنجیره‌ای قبیله‌ی اوسج در دهه‌ی ۱۹۲۰ برای تصرف زمین‌های نفت‌خیز را روایت می‌کند. پلمانز در این فیلم هم نقش یک مأمور اف‌بی‌آی را بازی خواهد کرد که وظیفه دارد به قتل‌ها رسیدگی کند. دی‌کاپریو در این فیلم نقش «ارنست برکهارت» را بازی می‌کند، برادرزاده‌ی یک مزرعه‌دار پرنفوذ محلی با بازی «رابرت دنیرو» که مظنون قتل‌های اوسج است.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها