{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم "گودزیلا در برابر کونگ" 390 میلیون دلار فروخت

فیلم "گودزیلا در برابر کونگ" 390 میلیون دلار فروخت
کدخبر : 3335

فیلم گودزیلا در برابر کونگ در سومین هفته اکران خود توانست صاحبان این فیلم را به فروش ۳۹۰ میلیون دلاری برساند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، فیلم گودزیلا علیه کونگ در هفته سوم اکرانش در صدر باکس آفیس باقی ماند. این فیلم محصول کمپانی‌های لجندری و وارنر توانست با اکران خود در 3 هزار و یک سالن، 7 میلیون و 700 هزار دلار دیگر به فروش خود اضافه کند و فروش داخلی خود را به 80 میلیون دلار برساند.

به نقل از ورایتی، به نظر می‌رسد که این فیلم بتواند اولین فیلمی باشد که در دوران همه‌گیری کرونا فروش بالای 100 میلیون دلار را در آمریکای شمالی و کانادا تجربه کند. فروش بلیط آن از این جهت قابل توجه است که سالن های نمایش فیلم در سراسر کشور آمریکا با ظرفیت کمتری فعالیت می‌کنند.

در باکس آفیس جهانی نیز این فیلم توانست بیش از 300 میلیون دلار فروش داشته باشد و در مجموع فروش خود را به 390 میلیون دلار برساند. بودجه ساخت این فیلم 165 میلیون دلار بوده است و در حال کسب سود است.

فیلم اکشن و تریلر «نوبادی» در جایگاه دوم باکس آفیس، با فروش 2 میلیون و 500 هزار دلاری  آخر هفته خود از 2 هزار و 405 سالن قرار دارد. این فیلم بعد از چهار هفته اکران 19 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 34 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

فیلم «نامقدس» محصول سونی نیز در سومین هفته خود توانست 2 میلیون دلار از 2 هزار 57 سالن سینما فروش داشته باشد. این فیلم در مجموع 9 میلیون و 500 هزار دلار فروش داشته است.

انیمیشن ماجراجویی دیزنی یعنی «رایا و آخرین اژدها» در جایگاه چهارم، یک میلیون و 900 هزار دلار از هزار و 945 سالن سینما در پایان هفته خود فروش داشته است. این فیلم خانوادگی که در بستر اینترنتی نیز عرضه شده است تا به حال در مجموع 37 میلیون دلار فروش کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها