{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امیلیا کلارک ابرقهرمان می‌شود

امیلیا کلارک ابرقهرمان می‌شود
کدخبر : 3405

امیلیا کلارک ستاره سریال "بازی تاج و تخت" به دنیای سینمایی مارول که به تولید فیلم‌های ابرقهرمانی اختصاص دارد، خواهد پیوست.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، امیلیا کلارک بازیگر بریتانیایی نقش "دنریس تارگرین" در سریال فانتزی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در حال مذاکره با مارول است تا به مینی‌سریال "تهاجم سری" (Secret Invasion) دیزنی+ ملحق شود. "ساموئل ال. جکسون" در این سریال برای بازی دوباره در نقش "نیک فیوری" بازمی‌گردد. این هفته گزارش شد که "الیویا کلمن" دیگر بازیگر بریتانیایی برنده‌ی اسکار در حال مذاکره با مارول است. "بن مندلسون" و "کینگزلی بن ادیر" دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

از نقش کلارک در "تهاجم سری" جزئیاتی فاش نشده است. این سریال وقایع فیلم "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) را پی می‌گیرد و بر روی شخصیت "نیک فیوری" با بازی "ساموئل ال. جکسون" و بیگانگان فضایی تغییر‌شکل‌دهنده موسوم به اسکرال‌ها تمرکز می‌کند.

نویسندگی "تهاجم سری" به "کایل برداستریت" سپرده شده که سابقه‌ی کار بر روی سریال "آقای ربات" (Mr Robot) را دارد، اما کارگردانان پروژه هنوز معرفی نشده‌اند. "هالیوود ریپورتر" گزارش داده است که این سریال از پاییز آینده در اروپا و بریتانیا فیلمبرداری شود.

به گزارش 30نما، کلارک پس از "بازی تاج‌وتخت" به فیلم یا سریالی که موفقیتی در سطح سریال شبکه‌ی HBO داشته باشد ملحق نشده بود. او سابقه‌ی بازی در "ترمیناتور" (Terminator) را دارد. پیش از او "پیتر دینکلج" بازیگر نقش "تیریون لنیستر" در "بازی تاج‌وتخت" نقش کوتاهی در "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" (Avengers: Infinity Game) بازی کرده بود. "کیت هرینگتون" و "ریچارد مدن" بازیگران دیگر آن سریال فانتزی نیز به زودی در فیلم "جاودانان" (Eternals) مارول به کارگردانی "کلوئی ژائو" دیده خواهند شد.

کلارک ۳۴ ساله اخیراً در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" برای سازندگان "خاندان اژدها" (House of Dragon) که پیش‌درآمدی برای "بازی تاج‌وتخت" است آرزوی موفقیت کرده است. او در مورد تولید پیش‌درآمد سریال می‌گوید: "اجتناب‌ناپذیر است. برای همگی آن‌ها آرزوی موفقیت دارم، معلوم نیست چه چیزی از آب درخواهد آمد، اما باز هم سریال‌های بیشتری خواهند ساخت. نمی‌توان کاری به آن عظمت خلق کرد و انتظار نداشت که مردم بگویم: "خوب، بعد چه می‌شود؟ خیلی لذت‌بخش است! باز هم بسازید!""

کلارک سال گذشته گفته بود که از پیش‌درآمد "خاندان اژدها" که داستانی ۳۰۰ سال پیش از "بازی تاج‌وتخت" روایت می‌کند چیزی نمی‌داند. او در مصاحبه با "جیمی فالن" گفت: "واقعاً چیزی در موردش نمی‌دانم. شنیده‌ام که ساخته خواهد شد. یک گروه واتس‌اپ داریم. و امروز یکی از اعضا آن را در گروه مطرح کرد و گفت: "اینجا را ببینید." جواب دادیم: "وای" و قضیه تمام شد." او در مورد اینکه آیا احتمال دارد در پروژه‌ی دیگری بازگردد یا نه می‌گوید: "انتظار دارید چه کار دیگری انجام دهم؟ همه را به قتل رساندم و با یک اژدها پرواز کردم و رفتم. اسپویلر. دیگر زنده نیستم."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها