{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مهدی امینی خواه:

خداروشکر امسال در عرصه سینما و تلویزیون دست پر هستم!

خداروشکر امسال در عرصه سینما و تلویزیون دست پر هستم!
کدخبر : 3635

مهدی امینی خواه از آن دست بازیگرانی است که شاید به آنچه حقش بود در سینما و بازیگری نرسید. فیزیک و استایل مناسب و توانمندی های او در بازیگری شاید اگر در مسیر دیگری بیفتد مهدی امینی خواه امروز با کارنامه متفاوت تری مهمان گفت و گوی خبرگزاری برنا می شد. بازیگر فیلم های " چپ دست"، " تلافی"، "شاخه گلی برای عروس" ، " شور عشق" و.... در گفت و گویی با ما از حال و احوال این روزهایش می گوید.

به گزارش هنر ام‌روز، مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون در این خصوص که این روز ها مشغول چه کاری است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر  خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر مشغول ضبط سریالی به نام «جزر و مد» هستیم که بخش هایی از این سریال در اهواز فیلمبرداری می شود که برای شبکه یک در حال تهیه است و همچنین سریال «دگرگونی» که واقع در شهر اصفهان است که انشالله برای شبکه سه آماده می شود.

او در این باره که کرونا در زندگی حرفه ای اش چقدر تاثیر منفی گذاشته و تا چقدر مثبت بوده است بیان کرد: صد درصد تاثیر منفی داشته است به این دلیل که کرونا باعث شد فیلمسازی که بحث گروهی است ضربه ببیند چرا که دوری از هم کار را سخت می کند ما هم این سختی را به جان خریدیم و مجبور هستیم با حفظ پروتکل های بهداشتی سریال ها را بسازیم اما به طور کل کرونا هیچ نکات مثبتی نداشت.

امینی خواه در پایان و در این خصوص که چه کاری از قبل آماده دارد که اکنون قرار باشد از سینما و تلویزیون آماده پخش باشد تصریح کرد: در بخش رسانه و نمایش خانگی حدود 10 الی 15 فیلم مراحل فنی را طی می کند که یکی از دوستان مراحل ساخت موسیقی ، دیگری تدوین و فرد دیگر مشغول گرفتن  پروانه نمایش است. به طور کل چند فیلم جدید  داریم که مراحل اولیه در حال تکمیل است تا امسال به نوبت از رسانه خانگی یا شبکه تلویزیونی  به پخش برسد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها