{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ویژه‌نامه جدید «دنیای تصویر» منتشر شد

ویژه‌نامه جدید «دنیای تصویر» منتشر شد
کدخبر : 3893

در این روزهای سخت و غیرقابل پیش‌بینی، شماره‌ی جدید دنیای تصویر از راه رسید تا مانند همیشه همراه علاقه‌مندان سینما و سرگرمی باشد، البته این بار با یک ویژه‌نامه‌‌ی جذاب و متفاوت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از فیلم نیوز، همان‌طور که از عنوان این ویژه‌نامه برمی‌آید -یعنی «فیلم‌ها و رویاها: سینما چگونه می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد؟!»- به سراغ بررسی تأثیر و ارتباط شخصی میان سینما و مخاطبان رفته‌ایم؛ در نتیجه حاصل کار شماره‌ای سرشار نوستالژی و خاطرات مشترک چند نسل از فیلم‌بازهاست.

مطالب این شماره به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود: بررسی ماهیت پدیده‌ی سینما و سینه‌فیلیا در طول زمان، نحوه‌ی ارتباط مخاطبان ایرانی با این پدیده طی چند دهه، یادداشت‌های چند نسل از نویسندگان و منتقدان در ارتباط با فیلم‌هایی که آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار داده و در نهایت مرور خاطرات سینماگران سرشناس از لحظات ماندگاری که در سالن‌های سینما تجربه کرده‌اند.

شماره‌ای که در نهایت بهانه‌ای است برای به یاد آوردن رویاهایی که سینما به چند نسل از مخاطبان هدیه و تحمل روزهای سخت را برایمان ممکن کرده، شماره‌ای مخصوص تمام خوره‌های‌ فیلم.

ویژه‌نامه‌ جدید دنیای تصویر هم‌اکنون در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور موجود است و نسخه‌ی آنلاین و رنگی مجله را هم می‌توانید از طریق وبسایت dtonline.ir و اپلیکیشن اختصاصی تهیه نمایید.

توضیح: روی جلد این شماره، در یک طراحی اختصاصی برای مجله نازنین بیاتی را می‌بینید؛ عکسی که توسط مریم رضوی گرفته شده و طراحی گرافیکی و اجرای آن را آرش صمدزاده انجام داده است.
184413451_889153365275917_5837535068977573231_n

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها