{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

۹ فیلم با طراحی لباس خیره کننده

 ۹ فیلم با طراحی لباس خیره کننده
کدخبر : 4493
خبرنگار:

با این که طراحی لباس یکی از مهم‌ترین کارها در صنعت فیلم است، چرا که تماشاگران حقایق بسیاری درباره شخصیت فیلم از روی لباس‌هایی که می‌پوشد می‌فهمند. با این حال، کمتر از سایر بخش‌های فیلم مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این مطلب ۹ فیلم که از طراحی لباس فوق‌العاده‌ای بهره برده‌اند را معرفی می‌کنیم. اگرچه تعداد آن‌ها را نمی‌توان تنها به فیلم‌هایی که ما اشاره کرده‌ایم محدود کرد.

 

ماری آنتوانت

فیلمی به کارگردانی سوفیا کوپولا است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. این فیلم داستان زندگی ماری آنتوانت، همسر لویی شانزدهم، پادشاه فرانسه را از زمان خواستگاری تا زمان عزیمت اجباری آن‌ها به پاریس نشان می‌دهد.

 

طراحی لباس

 

خاطرات یک گیشا

فیلمی به کارگردانی راب مارشال است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. خاطرات یک گیشا فیلمی اقتباسی از رمانی با همین نام است که درباره دو دختر فقیر بوده که توسط پدر و مادر خود فروخته می‌شوند و یکی از آن‌ها به یک گیشا خانه که محل اجتماع زنانی است که با رقص و آواز و موسیقی از مردان پذیرایی می‌کنند، راه پیدا می‌کند.

 

طراحی لباس

 

پلنگ سیاه

این فیلم به کارگردانی رایان کوگلر ساخته شده و در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان این فیلم اقتباسی است و برپایه شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است و از سری فیلم‌های ابرقهرمانی به شمار می‌رود.

 

طراحی لباس

 

بی سرنخ

این فیلم ساخته ایمی هکرلینگ است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. بی سرنخ درباره یک دختر دبیرستانی است که با مشکلات نوجوانی خود دست و پنجه نرم می‌کند

 

طراحی لباس

 

برباد رفته

این فیلم به کارگردانی ویکتور فلمینگ بوده در سال ۱۹۳۹ اکران شد. برباد رفته فیلمی اقتباسی از رمانی با همین نام است که درباره دختری آمریکایی به نام اسکارلت اوهارا است و داستان‌های عاشقانه‌اش در خلال جنگ داخلی آمریکا و دوران بازسازی پس از آن به تصویر می‌کشد

 

طراحی لباس

 

تایتانیک

این فیلم به کارگردانی جیمز کامرون بوده در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. داستان فیلم درباره غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی دوران در سال ۱۹۱۲ است

 

طراحی لباس

 

خانه خنجرهای پران

این فیلم به کارگردانی ژانگ ییمو بوده و در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. خانه خنجرهای پران داستان بزرگ‌ترین و معتبرترین گروه شورشی در زمان زوال سلسله تانگ در چین است.

 

photo_2021-06-28_16-25-40

 

گتسبی بزرگ

این فیلم توسط باز لورمن ساخته شده و در سال ۲۰۱۳ اکران شد. گتسبی بزرگ براسا رمانی با همین ساخت شده و داستان زندگی یک میلیونر بزرگ به نام گتسبی و زندگی عاشقانه او را نقل می‌کند

 

طراحی لباس

 

کروئلا

این فیلم توسط کریگ گیلسپی ساخته و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. کروئلا برگرفته از داستان ۱۰۱ سگ خالدار است و ماجرای زندگی طراح مد جوان، استلا د ویل را نقل می‌کند که پس از از دست دادن مادر خود به دنبال آرزوهایش می‌رود و با مشکلاتی مواجه می‌شود.

 

طراحی لباس

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها