{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی در پی خطای پزشکی

فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی در پی خطای پزشکی
کدخبر : 4659

چند روز پیش سحر جعفری جوزانی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار ویدیویی از یک خطای پزشکی که منجر به فلج شدن فکش شده بود، خبر داد. این موضوع واکنش مسئولان سازمان نظام پزشکی را در پی داشت. مسعود جعفری جوزانی، پدر این بازیگر که از کارگردانان مطرح ایران است نیز اعلام کرد، از پزشکی که باعث فلج شدن فک دخترش شده، شکایت می‌کند.

هنرام‌روز: مسعود جعفری جوزانی روایت مسئولان سازمان نظام پزشکی از این ماجرا را "جانبدارانه" و "نادرست" خوانده است. 

او چند روز پیش در حالی که به سختی و با نگه داشتن فکش می‌توانست صحبت کند، نام پزشکی که این خطا را انجام داده و آدرس مطبش را هم اعلام و تاکید کرد که قبلا برای یک خطای پزشکی دیگر شکایت کرده بود که به جایی نرسیده و ترجیح داده حالا مشکل جدیدش را علنی بگوید. 

سحر جعفری جوزانی در این ویدیو گفته است: «در انتخاب پزشکتان برای هر موردی که هست خیلی تحقیق کنید. ما به همان اندازه که پزشکان بسیار خوب داریم، به همان اندازه پزشکانی داریم که فقط به فکر پول و منافع هستند. 

مسعود جعفری جوزانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفته است: «علت سکوت و شکایت نکردنمان این بود که امیدوار بودیم به گفته دوستان دکترم، سحر یک ماهه خوب شود و علت دیگر دوندگی های بیهوده و برخوردهای متکبرانه، جانبدارانه و تحقیرآمیزی بود که چند بار در مراجعه به این نهادها تجربه کرده بودم. این است که از دخترم خواهش کردم مردم را آگاه کند تا به افرادی که به نام دکتر، با رفتار و کردار غیرمسئولانه نام پزشکان فرهیخته، فداکار و انسان دوست کشورمان را لکه دار می کنند، اعتماد نکنند.» 

مسعود جعفری جوزانی همچنین اعلام کرده است، شکایت از پزشکی که با تصمیم اشتباه و غیرمسئولانه باعث این مساله شده است در روزهای آتی انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها