{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رونمایی از فصل ۱۱ سریال مردگان متحرک

رونمایی از فصل ۱۱ سریال مردگان متحرک
کدخبر : 4700

تریلر فصل یازدهم سریال «مردگان متحرک» وعده آغاز یک پایان را می‌دهد. در این فصل پایانی که در سه بخش و از ۱۵ آگوست در ای‌ام‌سی+ و ۲۲ آگوست از ای‌ام‌سی پخش خواهد شد، بازماندگان الکساندریا را بازسازی خواهند کرد. بازیگران فصل اول سریال از جمله «نورمن ریداس» و «ملیسا مک‌براید» در نقش‌های دریل و کارول و «لورن کوهن» در نقش مگلی بازخواهند گشت. این قهرمانان با کشف تمدنی جدید دنیای خود را عظیم‌تر می‌بینند.

هنرام‌روز: «انجلا کنگ» شورانر سریال در فصل پایانی تریلر جدید را در کامیک-کان مجازی امسال رونمایی کرده است. او می‌گوید: «ما با بسیاری از شخصیت‌های بزرگی که دوست‌شان داریم به شکلی بزرگ و عظیم بازگشته‌ایم. اما آن صحنه‌های بدلکاری و لحظات ترسناک و همه لحظات جذاب نیز بازمی‌گردند و من فکر می‌کنم که کار کردن بر روی این پروژه برای همه ما لذت‌بخش بوده. در فصل یازدهم، ما با داستان‌ها و شخصیت‌های جدید سنگ تمام گذاشته‌ایم، و من بسیار هیجان‌زده‌ام که آن را با مخاطبین به اشتراک بگذارم.»

«اسکات گیمپل» مدیر محتوای دنیای «مردگان متحرک» پیش‌تر فاش کرده بود که فصل پایانی سریال ۲۴ اپیزود خواهد داشت که با «هشت اپیزود مملو از اکشن با مقیاس عظیمی که هواداران از دنیای «مردگان متحرک» انتظار دارند» آغاز خواهد شد. بخش‌های هشت اپیزود دوم و سوم از فصل یازدهم نیز در سال ۲۰۲۲ روی ایر خواهند رفت تا پرونده سریال اصلی «مردگان متحرک» به پایان برسد.

«نورمن ریداس»، «ملیسا مک‌براید»، «لورن کوهن»، «کریستین سراتوس»، «جاش مک‌درمیت»، «سث گیلیام»، «راس مارکواند»، «کاری پیتون»، «کالان مک‌اولیف»، «النور ماتسورا»، «کوپر اندروز»، «نادیا هیلکر»، «کیلی فلمینگ»، «کسدی مک‌کلینکی»، «لورن ریدلاف»، «انجل تئوری»، «پائولو لازارو»، «جفری دین مورگان» و بازیگر جدید مجموعه «مایکل جیمز شا» در نقش «مأمور مرسر» در فصل یازدهم نقش‌آفرینی کرده‌اند. «لیلا رابینز»، «جاش همیلتون»، «ریچی کاستر» و «مارگو بینگهام» نیز دیگر بازیگران جدید این فصل خواهند بود.

بخش اول از فصل یازدهم و پایانی «مردگان متحرک» ۱۵ آگوست پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها