{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نتفلیکس به شکست فیلم پیمان معادی و رایان رینولدز اعتراف کرد

نتفلیکس به شکست فیلم پیمان معادی و رایان رینولدز اعتراف کرد
کدخبر : 4723

اسکات استوبر از مدیران شبکه نتفلیکس می‌گوید با فیلم "شش زیرزمینی" با بازی رایان رینولدز و پیمان معادی از نظر هنری به هدف خود نرسیده‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، نت‌فلیکس با امضای قرارداد ۴۰۰ میلیون دلاری برای دو دنباله "چاقوکشی" تمایلش به تولید چندگانه‌ها را آشکار کرد. این شبکه/پخش‌کننده برای فیلم اکشن "مرد خاکستری" برادران روسو با بازی "کریس اوانز" و "رایان گاسلینگ" نیز ۲۰۰ میلیون دلار دیگر هزینه کرده‌اند. از سوی دیگر قرارداد همکاری خود با "زک اسنایدر" را تمدید کرده‌اند تا او دنباله‌ای دیگر برای "ارتش مردگان" بسازد. افزون بر این، آن‌ها تولید دنباله "آزادسازی" (Extraction) "کریس همسورث" و "گلشیفته فراهانی"، دنباله‌ای برای "گارد کهن" و حتی "محرمانه اسپنسر"  را به تأیید رسانده‌اند.

همه این عناوین یاد شده به فهرست ۱۰ فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس راه پیدا کرده‌اند. "آزادسازی" با ۹۹ میلیون خانوار بیننده در یک ماه اول در صدر قرار گرفته است، هرچند نت‌فلیکس دیده شدن تنها دو دقیقه از فیلم را در محاسبه بینندگان کافی می‌داند.

به گزارش 30نما، یکی از فیلم‌های پربیننده تاریخ نت‌فلیکس "۶ زیرزمینی" (6 Underground) "مایکل بی" با بازی "رایان رینولدز" و "پیمان معادی" است که تولید دنباله آن تأیید نشده است. این عنوان اکشن اگرچه دریک ماه اول ۸۳ میلیون خانوار بیننده داشت، و بالاتر از "انولا هلمز" (Enola Holmes) و "گارد کهن" ایستاد، اما موجب سرافکندگی مدیران شبکه دست کم "اسکات استوبر" شد.

استوبر اخیراً در مصاحبه با "ورایتی" گفته است: "از نظر هنری احساس کردیم که به هدف نرسیده‌ایم. فیلم پربیننده‌ای شد، اما در نهایت احساس کردیم که برای بازگرداندنش به هدف نزده‌ایم. برای آن شخصیت‌ها یا آن دنیا عشق و علاقه عمیقی وجود نداشت."

استوبر اضافه می‌کند: "این فیلم‌ها باید بیشتر همگام [با جامعه] باشند، از نظر فرهنگی قابل‌درک‌تر باشند، روح زمانه در آن‌ها دیده شود. می‌دانیم که مخاطب این فیلم‌ها وجود دارد، اما تمایل دارم که مردم تأثیرش را در بحث‌هایشان با دوستان و همکاران احساس کنند و بگویند فیلم "گارد کهن" را دیده‌ای؟ این کار را قبلاً کرده‌ایم، اما ثابت‌قدم نبوده‌ایم."

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها