{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«گشت و گذار در جنگل» پرفروش‌ترین فیلم آمریکا شد

«گشت و گذار در جنگل» پرفروش‌ترین فیلم آمریکا شد
کدخبر : 4771

فیلم ماجراجویی "گشت‌وگذار در جنگل" با بازی "امیلی بلانت" با فروش ۳۲ میلیون دلاری خود دیگر رقبای فروش را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، گشت‌وگذار در جنگل" محصول والت‌دیزنی با بازی "امیلی بلانت" و "دواین جانسون" در حال رسیدن به جایگاه اول باکس آفیس آمریکا با فروش تخمینی 32 میلیون دلاری است.

این فیلم در 4 هزار و 310 سینما، بیش از 13 میلیون دلار از اکران  فروش کرد. پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران گیشه این است که این فیلم بتواند بین 28 تا 32 میلیون دلار فروش کند البته امکان دارد خیزش دلتا ویروس کرونا فروش این فیلم را در روز آخر تحت تأثیر قرار دهد.

فیلم "پیری" ساخته "ام.نایت شیامالان" نیز در جایگاه دوم با فروش 2 میلیون و 790 هزار دلار در روز جمعه قرار دارد. این فیلم در 3 هزار و 379 سالن سینما اکران داشته است. انتظار می‌رود این فیلم که پرفروش‌ترین فیلم هفته در هفته قبل بود، بتواند در مجموع 30 میلیون دلار تا پایان هفته دوم اکران خود فروش کند.

فیلم "شوالیه سبز" نیز با فروش 2 میلیون و 790 هزار دلار از اکران در 2 هزار 790 سالن سینما در جایگاه سوم قرار دارد. تخمین فروش این فیلم تا پایان هفته نیز 6 میلیون و 360 هزار دلار است.

"بیوه سیاه" نیز با فروش 1 میلیون و 934 هزار دلار در روز جمعه در جایگاه چهارم قرار گرفت و مجموع فروش خود را 167 میلیون دلار رساند.

فیلم "مرداب" با بازی "مت دیمون" نیز جمعه 1 میلیون و 840 هزار دلار از اکران در 2 هزار و 531 سینما فروش کرد. بنظر می‌رسد که این فیلم با فروش کلی 4 میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه پنجم باکس آفیس هفته قرار بگیرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها