{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آیا تارانتینو آخرین فیلمش را می‌سازد؟!

آیا تارانتینو آخرین فیلمش را می‌سازد؟!
کدخبر : 4910

تارانتینو بارها اعلام کرده که تنها ده فیلم خواهد ساخت و در نتیجه تنها یک فیلم برای ساختن باقی مانده است، گزینه‌های زیادی درباره اینکه این فیلم نهایی چه خواهد بود مطرح شده و حالا در گفتگوی جدید، تارانتینو از احتمال ساخت پروژه دیگری به عنوان فیلم دهم خود پرده برداشته: اقتباسی از رمان «اولین خون» با بازی آدام داریور در نقش رمبو

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، تارانتینو در گفتگویی با سایت «مووی وب» گفته اگر بخواهد فیلمی بسازد که می‌داند فیلم خوبی می‌شود، رمان «اولین خون» را با بازی آدام درایور اقتباس خواهد کرد. هرچند به جای ساختن دوباره فیلم سیلوستر استالونه، داستانش به رمان اصلی دیوید مورل نزدیک خواهد بود: «اگر بخواهم یک فیلم خوب بسازم، که می‌دانم خوب خواهد شد، رمان دیوید مورل «اولین خون» را خواهم ساخت، کرت راسل نقش کلانتر را بازی می‌کند و آدام درایور نقش رمبو.»
تارانتینو در ادامه این گفتگو از دیالوگ‌های شاهکار این رمان گفته که فیلم بسیار خوبی از آن خواهد درآمد. رمان مورل برای اولین بار در سال 1972 منتشر شد و ده سال بعد در 1982 به فیلم تبدیل شد. «اولین خون» داستان سربازی کهنه‌کار به نام رمبو است که به شهر کوچکی برمی‌گردد اما کلانتر شهر نمی‌خواهد یک کهنه‌سرباز بی‌خانمان در شهرش باشد. ماجرایی که به یک بحران بزرگ و درگیری بین نیروهای نظامی و یک کماندوی بازگشته از ویتنام بدل می‌شود.
درایور که خود سابقه خدمت در ارتش آمریکا را دارد می‌تواند گزینه بسیار جالبی برای این نقش باشد. اما سوال این است که آیا این اقتباس آخرین اثر تارانتینو خواهد بود؟ او در چند سال اخیر چندین گزینه دیگر از جمله ساختن یک نسخه با رده بندی سنی R از «پیشتازان فضا» و یا بازسازی دوباره «سگ‌های انباری» (که بعدها گفت حتما آن را به صورت یک تئاتر خواهد ساخت) و «بیل را بکش 3» را مطرح کرده است. گزینه‌هایی که هرکدام می‌تواند در دستان تارانتینو به فیلم‌های کنجکاوی برانگیز بدل شوند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها