{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تجربه فروش بالای «دینامیت» می‌تواند صاحبان آثار را به اکران فیلم‌هایشان در این شرایط تشویق کند

تجربه فروش بالای «دینامیت» می‌تواند صاحبان آثار را به اکران فیلم‌هایشان در این شرایط تشویق کند
کدخبر : 5023

مدیر سینما فرهنگ با اشاره به فروش بالای فیلم «دینامیت» و تجربه موفق جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این تجربه‌ها می‌تواند صاحبان آثار را به اکران فیلم‌هایشان در این شرایط تشویق کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجتبی بهزادیان مدیر سینما فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «دینامیت» در موج پنجم کرونا اکران شد و با این حال نشان داد که اگر فیلم خوب اکران شود زمان برایش تفاوتی ندارد و در هر زمانی می‌تواند فروش بالایی داشته باشد و مردم از آن استقبال می‌کنند.

بهزادیان خاطرنشان کرد: یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا گذشته و دیگر زندگی با این ویروس را همه آموخته‌ایم و مکان‌های پر خطر برای همه مردم شناخته شده است و همه به این نتیجه رسیده‌اند که سینماها مکانی خطرناک نیست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی که توسط مسئولان سالن‌ها صورت می‌گیرد خطری افراد را تهدید نمی‌کند. سقف سالن‌های سینماها بسیار بلند است و گردش هوا به خوبی صورت می‌گیرد و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان به عدم ابتلا به کرونا اطمینان داشت.

او افزود: فیلم سینمایی «دینامیت» اوایل تیر ماه اکران شد و تا امروز بالای 7 میلیارد تومان فروش داشته و تجربه اکران این فیلم نشان می‌دهد که مردم از شرایط مساعد سینماها اطمینان دارند. در سینما فرهنگ استقبال خوبی شاهد بودیم و مردم با اطمینان خاطر به سینما می‌آمدند و خوشبختانه اتفاقی هم رخ نداد. تجربه اکران «دینامیت» و جشنواره فیلم فجر به ما ثابت کرد که مردم در این شرایط هم از فیلم‌های خوب استقبال می‌کنند و امیدوارم صاحبان آثار با توجه به این تجربیات و البته حمایت‌هایی که سازمان سینمایی برای فیلم‌ها در نظر گرفته فیلم‌هایشان را اکران کنند.

مدیر سینما فرهنگ در ادامه خاطرنشان کرد: حدود یک سال و نیم است که کرونا روزهای سخت و تلخی را به ما تحمیل کرده است و هر روز اولین خبری که در رسانه‌ها می‌خوانیم به میزان مبتلایان و درگذشتگان مربوط می‌شود. جامعه از نظر روحی و روانی شرایط بدی را تجربه می‌کند و یک نوع یأس و ناامیدی به وجود آمده که فکر می‌کنم با توجه به این وضعیت مردم ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را به تفریح بگذرانند و به نظر من از فیلم‌های کمدی استقبال بیشتری خواهد شد. با این حال اگر فیلم خوب غیرکمدی هم اکران شود به نظر من مورد استقبال قرار می‌گیرد.

بهزادیان در پایان تأکید کرد: استقبال از فیلم سینمایی «دینامیت» در حال حاضر مثل روزها اول نیست و نمودار فروش رو به پایین است اما باز هم با توجه به اینکه ما در نقطه اوج پیک پنجم کرونا هستیم فروش این فیلم با وجود افتی که داشته رضایت‌بخش است. طبیعتاً باید این نکته را بپذیریم که در هر شرایطی نمی‌توان تا زمان واکسیناسیون کامل و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا انتظار ایجاد شرایط عادی در سینماها را داشته باشیم. امیدوارم هر چه زودتر در کشور ما همه مردم بتوانند در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها