{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش منتقدان به فیلم Respect

واکنش منتقدان به فیلم Respect
کدخبر : 5189

فیلم Respect که سبکی بیوگرافیکی و موزیکال دارد، به‌تازگی در سینماها نمایش داده شد و توانست میانگین امتیاز خوبی را از منتقدان مطرح دریافت کند.

این فیلم اثری براساس داستان واقعی و فوق‌العاده‌ی ماجراجویی نماد موسیقی یعنی آریتا فرانکلین است و نشان می‌دهد که او چطور صدای خودش را پیدا می‌کند. آریتا دختری بود که فعالیت خوانندگی‌اش را از گروه کر کلیسای پدرش آغاز کرد و آنقدر اوج گرفت و بزرگ شد که به یک ستاره بین‌المللی تبدیل شد.

فیلم بزرگداشت در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) به‌صورت عمومی در سینماهای مختلف، برای اولین‌بار به نمایش درآمد. تا به این لحظه این اثر درام امتیاز ۶۳ را از بین ۳۴ بررسی فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده تریسی اسکات ویلسون بوده است. این هنرمند فیلمنامه‌ی خود را براساس داستانی که توسط خودش و همچنین کالی کوری مطرح شده بود، نوشته است. از طرف دیگر هم خود هاروی میسن جونیور، اسکات برنستاین، جاناتان گلیکمن و استیسی شر نقش تهیه‌کنندگان این اثر را داشتند. این فیلم به‌طور کلی بررسی‌های متنوعی را از منتقدان گرفت که اکثر آن‌ها هم در بخش روبه‌بالا و متوسط قرار دارند.

اکثر منتقدان تا حد زیادی از این فیلم استقبال کردند و آن را مورد تحسین قرار دادند. آن‌ها معتقد بودند که این فیلم با وجود تمام تلاش‌ها، باز هم نتوانست به درخشش بسیار زیاد شخصیت اصلی داستان خود برسد. اما هنرنمایی جنیفر هادسون حسابی در فیلم بزرگداشت فرمانروایی می‌کند. از طرف دیگر هم ۹۷ منتقد سایت راتن تومیتوز هم که این اثر موزیکال را تماشا کرده بودند، نظرات مختلف و متفاوتی درباره آن داشتند و امتیاز کلی ۶۳ درصد را برای آن ثبت کرده‌اند.

در ادامه نظر برخی از منتقدان را بخوانید.

استفانی زکرک | تایم

۸۰ از ۱۰۰

فیلم Respect به ماهیت سودمندی ترانه‌سرایی و به‌طور کلی هنرآفرینی می‌پردازد. اما علاوه‌بر این، فیلم به المان‌های طریف طبیعت فرانکلین هم احترام می‌گذارد. تا جایی که ما اطلاع داریم، بخش زیادی از محافظه‌کار بودن او، از ضرورت ناشی می‌شود.

رکس رید | آبزرور

۷۵ از ۱۰۰

جنیفر هادسون در فیلم بزرگداشت فوق‌العاده ظاهر شده است. همین ایفای نقش باعث می‌شود که شما با دقت بیشتری فیلم بیوگرافیکی آریتا فرانکلین را نگاه کنید، ایرادات متعدد این اثر را نادیده بگیرید و درنهایت هم آن‌ها را فراموش کنید.

ان هورنادی | واشنگتون پست

۷۵ از ۱۰۰

به ظاهر فیلم بزرگداشت درباره زنی است که برای پیدا کردن صدای خود تلاش می‌کند اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، داستان درباره زنی است که تلاش می‌کند تا کنترل و تسلط کامل صدای خودش را به‌دست بیاورد.

کریس اندرسون | کانسیکوئنس آو ساوند

۷۵ از ۱۰۰

همه‌ی اتفاقات و رویدادهای فیلم Respect قابل پیشبینی و انتظار است. هیچ حقیقت جدیدی درباره ملکه روح افشا نشده است. اما خود فیلم به خوبی ساخته شده است و هر ایفای نقش هم شخصیت‌های داستان را زنده می‌کنند.

منبع خبر : zoomg.ir 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها