{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم "وقتی برای مردن نیست" به دنبال فروش بالا برای جلوگیری از زیان مالی

فیلم "وقتی برای مردن نیست" به دنبال فروش بالا برای جلوگیری از زیان مالی
کدخبر : 5190

هواداران «جیمز باند» بیش از یک سال است که چشم به راه اکران «وقتی برای مردن نیست» مانده‌اند.

در حین پاندمی استودیوها تاکتیک‌های پخش مختلفی برای کاهش زیان مالی را آزمودند و یا فیلم‌های پرخرجشان را به پلتفرم‌های استریم ویدیو فروختند، یا همزمان با اکران آن‌ها را با قیمتی گزاف پخش کردند، و یا تاریخ اکرانشان را تا زمان بازگشت به حالت «عادی» به تعویق انداختند.

در مورد «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) استودیوی ام‌جی‌ام گزار شد که سازندگان تمایلی برای فروش فیلم به پلتفرم‌های استریم ویدیو ندارند. هرچند به نظر می‌رسد که انتظار بی‌خطرترین گزینه برای استودیو بوده، اما در گزارشی که «ام‌آی‌۶ اچ‌کیو» منتشر کرده آمده است که ام‌جی‌ام هرچه بیشتر برای عرضه این فیلم معطل کند، به سود کمتری خواهد رسید. در واقع حتی این احتمال وجود دارد که استودیو متحمل زیان قابل‌توجهی نیز بشود.

این فیلم در حال حاضر قرار است اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود، اما در این گزارش آمده است که هزینه تولید این پروژه به مرز ۳۱۴ میلیون دلار رسیده و با منتشر نشدن فیلم استودیو هر ماه تأخیر ۱ میلیون دلار ضرر می‌کند. تاکنون بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ میلیون دلار برای بازاریابی این فیلم هزینه شده، بنابراین هزینه تولید و بازاریابی دست کم به ۴۶۴ میلیون دلار رسیده است. با توجه به اینکه استودیوها تنها ۵۰ درصد درآمد حاصل از فروش بلیت در سالن‌های سینما را دریافت می‌کنند، در این گزارش آمده است که فیلم به فروش ۹۳۲.۸ میلیون دلاری نیازمند است تا از منطقه قرمز بیرون آید. با این حال، این عنوان در بازارهای فرعی دیگری چون شبکه نمایش خانگی درآمدهای دیگری خواهد داشت. در چندگانه «جیمز باند» تنها «اسکای‌فال» (Skyfall) موفق شده از این رقم عبور کند.

پاییز گذشته «ورایتی» گزارش داد که ام‌جی‌ام مخالفتی با فروش فیلم به پلتفرم‌های دیجیتال با قیمتی گزاف ندارد و حدود ۶۰۰ میلیون دلار از شبکه‌ها درخواست کرده است. اما به نظر می‌رسد که این رقم برای سرویس‌های استریمینگ اپل و نت‌فلیکس که ورایتی آنان را «ول-خرج» می‌خواند بیش از حد بالا بوده است.

در «وقتی برای مردن نیست» باند از فعالیت‌های خود دست کشیده و در جامائیکا زندگی آرامی می‌گذراند. اما آرامش او وقتی برهم زده می‌شود که دوست قدیمی‌اش «فلیکس لیتر» از سازمان سیا سر می‌رسد و از او درخواست کمک می‌کند. مأموریت آن‌ها این است که یک دانشمند ربوده‌شده را آزاد کنند اما باند در این راه با شخصیت شرور مرموزی که به یک تکنولوژی جدید و خطرناک مجهز شده روبرو می‌شود.

در آخرین فیلم کرگ در نقش باند بازیگران دیگری چون «لئا سیدو»، «جفری رایت»، «بن ویشا»، «رالف فاینس»، و «نایومی هریس» نیز بازی کرده‌اند. چهره‌های جدید چندگانه نیز «لاشانا لینچ» ستاره‌ی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در نقش شخصیتی که گفته می‌شود اولین مأمور ۰۰۷ زن تاریخ فیلم‌های باند است، و «رامی مالک» خواهند بود. انتظار می‌رود که «کریستف والتز» نیز نقش «ارنست استاورو بلوفلد» را در یکی از صحنه‌های فیلم بازی کند.

«وقتی برای مردن نیست» به کارگردانی «کری فوکوناگا» ۳۰ سپتامبر در بریتانیا روی پرده می‌رود.

منبع خبر : 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها