{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی فیلم؛

«چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟»

کدخبر : 5204

به گزارش برنا، «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟» یک فیلم خیال‌پردازی کمدی است که در سال ۱۹۸۸ با کارگردانی رابرت زمکیس، و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ و بر مبنای رمان «چه کسی راجر رابیت را سانسور کرد؟» نوشته‌ گری ک. ولف ساخته شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، فیلم «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟» ترکیبی از انیمیشن سنتی و فیلم زنده-حرکتی همراه با عناصر فیلم نوآر و ستاره‌هایی همچون باب هاسکینز، چارلز فلیشر، کریستوفر لوید، کاتلین ترنر و جوانا کسیدی است. چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟ در سال ۱۹۴۷، زمانی که شخصیت‌های کارتونی در برابر سیستم استودیو سینمای هالیوود کلاسیک مقابله می‌کنند اتفاق می‌افتد. این فیلم داستانی از یک کاراگاه خصوصی بنام ادی والیانت است که باید راجر رابیت را دستگیر کند می‌گوید.

والت دیزنی پیکچرز حقوق رمان «چه کسی راجر رابیت را سانسور کرد؟» را در سال ۱۹۸۱ خرید. قبل از اینکه دیزنی، اسپیلبرگ و شرکت امبلین اینترتینمنت را برای سرمایه‌گذاری در فیلم دعوت کند، جفری پرایس و پیتر اس سیمن از متن اصلی دو پیش‌نویس برای فیلمنامه نوشتند. سپس رابرت زمکیس برای کارگردانی صحنه‌های فیلم زنده-حرکتی به همراه ریچارد ویلیامز برای سرپرستی سکانس‌های انیمیشن به کار گرفته شدند. بعد تولیدات از لس آنجلس به استودیوی الستری در انگلستان منتقل شد تا ویلیامز و گروهش فیلم را با انیمیشن تطبیق دهند.

این فیلم که با هزینه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است توانست بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها