{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شاهد احمدلو:

تلویزیون هر چیزی را تبلیغ می‌کند به جز سینما

تلویزیون هر چیزی را تبلیغ می‌کند به جز سینما
کدخبر : 5207

شاهد احمدلو، معتقد است بسیاری از مردم نمی‌دانند که سینماها باز هستند و یکی از دلایل این موضوع کم کاری تلویزیون است که هر چیزی جز فعالیت سینماها را تبلیغ می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، از شنبه ۲۳ مرداد تا جمعه ۲۹ مرداد فعالیت سینماها به دلیل عزاداری و شیوع گسترده کرونا، تعطیل است. این تعطیلی در حال رخ داد که فروش سینماها در هفته گذشته نصف شد و البته همچنان بسیاری از مردم نمی‌دانند که سینماها درحال فعالیت هستند.

شاهد احمدلو که این روزها با فیلم سینمایی «سیاه‌باز» روی پره سینماها حضور دارد، درباره علت عدم آگاهی مردم از فعالیت سینماها می‌گوید: «بخشی از این موضوع به عدم اطلاع‌رسانی رسانه‌ملی مربوط است. تلویزیون همه‌ اشکال گوناگون زندگی را برای مخاطبان تبلیغ می‌کند منتهی از سینما حمایت نمی‌کند.»

او معتقد است علاوه بر کم کاری تلویزیون در تبلیغ سینماها کرونا هم در کم شدن حضور مردم در سینماها تاثیر گذار است. او در این‌باره ادامه داد: «مسئله‌ بعدی شرایطی است که کرونا به وجود آورده و مردم دچار نوعی سردرگمی شده‌اند. مخاطبان علاقمند به سینما هنوز نمی‌دانند که سینماها باز هستند. ولی مهمترین عنصر خود مخاطبان هستند. مخاطبان با توجه به ورود وی.او.دی و سینمای آنلاین به پلتفرم‌های ویدئویی برای رفتن به سینما تنبل شده‌اند. با توجه به این‌که مردم ما در تاریخ مردم تنبل و تن‌پروری بوده و هنوز هم هستند؛ مخاطبان سعی می‌کنند با کمترین هزینه و راحت‌ترین شیوه چیزی که می‌خواهند را به دست بیاورند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها