{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شکست سنگین فیلم برنده نخل طلا در گیشه

شکست سنگین فیلم برنده نخل طلا در گیشه
کدخبر : 5228

فیلم «تیتان» که انتظار می رفت به واسطه دریافت جایزه نخل طلای ۲۰۲۱ فروش خوبی در فرانسه داشته باشد، در گیشه ناامیدکننده ظاهر شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، هنگامی که در جشنواره «کن» امسال فیلم «تیتان» به کارگردانی ژولیا دوکورنو برنده جایزه نخل طلا شد بسیاری پیش بینی می کردند این فیلم به واسطه موفقیت در مهم ترین فستیوال دنیا بتواند در گیشه سینماهای فرانسه عملکرد موفقی داشته باشد، اما گویا وضعیت این گونه رقم نخورد.

بنا به اعلام نشریه لاپاریسین، از روز ۱۴ جولای (زمان اولین نمایش فیلم در سینماهای فرانسه) تا ۱۰ آگوست تنها ۲۲۵ هزار بلیت برای فیلم «تیتان» به فروش رفته که یک رقم ناامید کننده است. این در حالی است که در همین مدت زمان ۱٫۷ میلیون بلیت برای فیلم «انگل» اثر برنده نخل طلای ۲۰۱۹ فروش رفته بود و یا یک میلیون بلیت برای فیلم «آبی گرم ترین رنگ است» دیگر فیلم برنده نخل طلا به فروش رفته بود.

کریستوفر ریموند تهیه کننده «تیتان» می گوید دلیل فروش پایین فیلم وجود مجوز سلامت برای دیدن فیلم ها در فرانسه است که باعث شده مردم کمتر به سینما بروند.

این تهیه کننده همینطور تاکید کرد پیش از دریافت نخل طلا انتظار داشته است نزدیک به ۳۰۰ هزار بلیت برای فیلم «تیتان» فروخته شود، با این حال کسب نخل طلا موجب شد انتظار ۵۰۰ هزار بلیت هم برای فیلم داشته باشند که البته محقق نشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها