{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار دو پوستر جدید برای فیلم Venom: Let There Be Carnage

انتشار دو پوستر جدید برای فیلم Venom: Let There Be Carnage
کدخبر : 5241

سونی پیکچرز از دو پوستر رسمی جدید برای فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) رونمایی کرد.

این پوسترها برخورد میان دو سیمبیوت، ونوم با بازی «تام هاردی» و کارنج با بازی «وودی هارلسون» را به تصویر می‌کشد. این دو پوستر تاریخ اکران جدید فیلم در ماه اکتبر را نیز تأیید می‌کند. سونی به تازگی چند پوستر طراحی شده توسط هواداران برای دنباله «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» را به اشتراک گذاشته که به اعتقاد هاردی بهتر از بقیه بوده‌اند.

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» دنباله‌ای است برای «ونوم» که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در این فیلم «تام هاردی» بار دیگر در نقش «ادی براک» ظاهر شده و مقابل شخصیت شرور «کارنج» با بازی «وودی هارلسون» قرار گرفته است. «نایومی هریس» در نقش شخصیت شرور «شریک» (Shriek)، «استیون گراهام» در نقشی افشا-نشده، «شان دلانی»، «لورنس اسپلمن» و «لری الومبامیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

هاردی هفته گذشته در مصاحبه جدیدی با «اسکوایر» تأیید کرد که از حالا مشتاق است تا در فیلم دیگری نقش شخصیت شرور دنیای «مرد-عنکبوتی» را تکرار کند و سه‌گانه‌ای را به پایان برساند: «به قسمت سوم هم فکر می‌کنم، چون به نظرم باید این دنباله را نیز همزمان نوشت. تا وقتی قسمت دوم پرفروش نشود، قسمت سوم چراغ سبز نخواهد گرفت، اما استودیو واقعاً از دومین قسمت راضی است.»

«اندی سرکیس» استاد موشن-کپچر این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و جانشین «روبن فلایشر» شده است. «کلی مارسل» نویسنده فیلمنامه و «مارکو بلترامی» آهنگساز دنباله «ونومن است.

استودیوی سونی اعلام کرد که فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» را به جای ۲۴ سپتامبر در تاریخ ۱۵ اکتبر اکران می‌کند. علت این تغییر افزایش شمار مبتلایان به نوع دلتای ویروس کرونا در آمریکا ذکر شده است.

منبع خبر : 30NAMA NEWS

  • پوستر جدید برای VENOM
  • پوستر جدید برای VENOM
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها