{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال ویچر با حضور بازیگران بیشتر به نتفلیکس می‌آید.

سریال ویچر با حضور بازیگران بیشتر به نتفلیکس می‌آید.
کدخبر : 5248

شبکه نتفلیکس از حضور بازیگران بیشتری در سریال The Witcher: Blood Origin خبر داده و همچنین فهرست کارگردان‌های سریال را نیز منتشر کرده است.

نتفلیکس در حال ساخت اسپین‌آف پیش درآمد سریال ویچر است که اتفاقات این سریال در همان دنیای سریال The Witcher جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور ۱۰ بازیگر جدید در سریال The Witcher: Blood Origin تایید و اعلام شده است.

لنی هنری در نقش بالور، میرن مک در نقش شاهدخت مروین، ناتانیل کورتیس در نقش سیندرل، دیلن مورن در نقش Uthrok One-Nut، جیکوب کالینز لوی در نقش اردین، لیزی انیس در نقش زاکاره، هیو نوولی در نقش کالن، فرانچسکا میلز در نقش ملدوف، ایمی ماری در نقش فنریک و زک وایات در نقش Syndril، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin اضافه شده‌اند. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال جدید ویچر در بریتانیا آغاز شده است.

لورنس اوفرین در نقش فیال، سوفیا براون در نقش ایل و میشل یئو در نقش سیان دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف محدود برای سریال ویچر باشد که تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد.

آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارد. همچنین فهرست کارگردان‌های سریال پیش درآمد ویچر نیز مشخص شده که براساس آن سارا اوگورمن با سابقه کارگردانی سریال The Last Kingdom، سریال Cursed و فصل دوم سریال The Witcher، وظیفه کارگردانی قسمت اول، چهارم و ششم سریال، به‌همراه ویکی جیوسن با سابقه کارگردانی فیلم Close وظیفه کارگردانی قسمت دوم، سوم و پنجم سریال The Witcher: Blood Origin را بر عهده خواهند داشت.

منبع : zoomg,ir

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها