{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لغو شدن اکران فیلم انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا ۴» در سینماها

لغو شدن اکران فیلم انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا ۴» در سینماها
کدخبر : 5266

این انیمیشن محصول سونی در سالن‌های سینما روی پرده نمی‌رود و به زودی از یک شبکه استریم ویدیو پخش خواهد شد. سونی مذاکراتش با آمازون را برای پخش فیلم از آمازون پرایم ویدیو آغاز کرده است.

هرچند دیزنی با پخش عنوان خانوادگی «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) از سالن‌های سینما و همزمان دیزنی+ با مشکلی مواجه نشد و فروش فیلم در هفته‌های دوم و سوم ۵۵ و ۴۳ درصد کاهش پیدا کرد، اما برخی استودیوها از اکران فیلم‌های خانوادگی خود در سالن‌های سینما با توجه به شیوع نوع دلتای ویروس کرونا در آمریکا نگرانند. استودیوی پارامونت نیز اخیراً اکران «کلیفورد سگ قرمز بزرگ» (Clifford the Big Red Dog) را از تقویم اکران حذف کرده است.

«ورایتی» دوشنبه این هفته گزارش داد که «هتل ترنسیلوانیا ۴» با قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری راهی آمازون خواهد شد. اما این قرارداد هنوز نهایی نشده و ممکن است توافقی صورت نگیرد. با این حال، سونی از جدالی خونین با انیمیشن خانوادگی «خانواده آدامز ۲» (Addams Family 2) ام‌جی‌ام عقب‌نشینی کرده است. این دو فیلم قرار بود در اولین آخر هفته ماه اکتبر رویارو شوند. با اکران همزمان این دو فیلم انیمیشن خانوادگی که شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، هیچ‌یک از طرفین، نه سونی، نه ام‌جی‌ام و نه حتی سالن‌داران برنده نمی‌بود. ام‌جی‌ام برای «خانواده آدامز ۲» هزینه‌های بازاریابی سنگینی متحمل شده و انتظار نمی‌رفت که تاریخ اکران این فیلم را تغییر دهد، اما سونی «هتل ترنسیلوانیا ۴» را چند بار در تقویم جابجا کرده بود. سونی اخیراً اکران «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) را سه هفته به تعویق انداخته است.

«آدام سندلر» در «هتل ترنسیلوانیا» در نقش «دراکولا» صداپیشگی کرده بود و در این قسمت جای خود را به «برایان هال» داده است. «سلینا گومز» در نقش دختر امروزی او «میویس»، «اندی سمبرگ» در نقش «جانی لوگران»، «کاترین هان» در نقش «اریکا ون هلسینگ»، «استیو بوشمی» در نقش «وین»، «دیوید اسپید» در نقش «گریفین»، «کیگان مایکل کی» در نقش «ماری»، «آشر بلینکاف»، «برد آبرل»، «فرن درشر»، «جیم گفیگان» در نقش «پروفسور آبراهام ون هلسینگ» و «مالی شنان» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود. ترنسیلوانیا پناهگاهی برای موجودات افسانه‌ای است که نمی‌توانند آزادانه در میان انسان‌ها زندگی کنند.

قسمت چهارم فیلم توسط «جنیفر کلوسکا» و «درک درایمن» کارگردانی شده و نویسنده‌ آن «گندی تارتاکوفسکی» بوده است. تارتاکوفسکی سه قسمت قبلی «هتل ترنسیلوانیا» را کارگردانی کرده و در حال حاضر بر روی دو فیلم بلند برای «سونی پیکچرز انیمیشن» کار می‌کند. تولید «هتل ترنسیلوانیا ۴» از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شد، وقتی که قرار بود نسخه نهایی فیلم دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود. تارتاکوفسکی پیش‌تر به «کلایدر» گفته بود که تمایلی ندارد برای کارگردانی قسمت پایانی فیلم بر روی صندلی کارگردانی بنشیند.

منبع : 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها