{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زندیا بازیگر اصلی فیلم Dune 2 خواهد بود

زندیا بازیگر اصلی فیلم Dune 2 خواهد بود
کدخبر : 5270

دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune اخیرا در مورد دنباله این فیلم و پر رنگ‌تر شدن نقش زندیا، بازیگر نقش چانی در فیلم Dune 2 گفته است.

فیلم Dune بالاخره قرار است در مهر امسال اکران شود، اما این فیلم تنها قرار است حدود نیمی از رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را پوشش دهد و از همین الان ساخت قسمت دوم این فیلم علمی تخیلی نیز تایید شده که ساخت آن بستگی به عملکرد قسمت اول دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune به‌طرز غافلگیرکننده‌ای در مورد فیلم Dune 2 و نقش زندیا در این قسمت صحبت کرده است. پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی شخصیت اصلی رمان و فیلم Dune است.

اما نقش چانی با بازی زندیا قرار است در قسمت دوم بسیار کلیدی‌تر شود. ویلنوو در مصاحبه اخیر خود با Il Venerdì di Repubblica اطلاعات جدیدی از فیلم Dune 2 را به اشتراک گذاشته است. ویلنوو گفت: «من بی‌صبرانه منتظر شروع فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم Dune هستم تا دوباره شاهد حضور تیموتی شالامی و زندیا در این فیلم باشیم. همچنین برای اطلاع طرفداران باید بگویم که زندیا قرار است قهرمان داستان فیلم Dune 2 باشد.»

چانی کینز یکی از اعضای فرمن‌ها و دختر لیت کینز، بوم‌شناس امپراطوری و سیاره‌شناس از آراکیس است. چانی با استلیگر، رهبر فرمن‌ها در این فیلم همکاری می‌کند. چانی در رمان Dune هم از نیمه دوم نقش پر رنگ‌تر و برجسته‌تری دارد که بانو جسیکا را با شیوه‌های فرمن‌ها آشنا می‌کند. گفته می‌شود که زندیا نقش خیلی زیادی در اتفاقات فیلم Dune ندارد، اما ظاهرا از همان ابتدا نقش محوری برای دنباله آن به او پیشنهاد شده بود. در هر حال هنوز برادران وارنر به‌صورت رسمی به ساخت فیلم Dune 2 چراغ سبز نشان نداده است.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است. 

فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. همزمان با اکران، این فیلم علمی تخیلی قرار است ازطریق HBO Max نیز پخش شود. 

منبع :zoomg.ir

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها