{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تولید فیلم "بدون سقف" آغاز شد

تولید فیلم "بدون سقف" آغاز شد
کدخبر : 5291

فیلم سینمایی «بدون سقف» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اشکیانی که برخی معضلات اجتماعی بویژه بی خانمانی و گورخوابی می‌پردازد، وارد پیش تولید شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری هنرمندنیوز، علیرضا اشکیانی کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی بدون سقف گفت: فیلم با حال و هوای خاص و دغدغه ی اجتماعی به طور جد با پرداخت به گورخواب ها و بخش های تلخ زندگی آدم های جامعه خصوصا زنان آسیب دیده نگاه انتقادی دارد و سعی داریم تا دوماه آینده مراحل پیش تولید این فیلم را پرقدرت بگذراند.

این کارگردان ادامه داد: یکی از ویژگی فیلم سینمایی بدون سقف این است که دو لوکیشن اصلی دارد، یکی قبرهای پیش ساخته در منطقه بهشت زهرا تهران و دیگری یک مدرسه متروکه است و این فیلم داستان زندگی دختر جوانی به نام زهرا را روایت می کند که پناهگاهی برای زندگی جز داخل قبر ندارد و به گورخوابی کنار بی خانمان های دیگر روی میاورد.

وی افزود: این فیلم سینمایی پیش از حضور در جشنواره ها و اکران داخلی در فستیوال های بین المللی از جمله جشنواره ساندنس آمریکا( ۲۰_۳۰ ژانویه واقع در یوتا) و جشنواره استکهلم سوئد( ۱۰_۲۱ نوامبر)ارسال می‌شود.

اشکانی خاطر نشان کرد: در این اثر سودابه جعفرزاد بازیگر تئاتر و سینما به عنوان نقش اصلی انتخاب شده و همچنین مهرداد خان دیگر بازیگر این حوزه در این فیلم هنرنمایی خواهد کرد.

در حال حاضر فیلم سینمایی بدون سقف در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر و تکمیل بیشتر عوامل قرار دارد و این مرحله حدود دوماه به طول می انجامد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها