{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

الیزابت دبیکی در نقش " پرنسس دایانا"

الیزابت دبیکی در نقش " پرنسس دایانا"
کدخبر : 5387

نت‌فلیکس از اولین تصاویر رسمی از  «الیزابت دبیکی» در نقش «پرنسس دایانا» و «دامینیک وست» در نقش «پرنس چارلز» در فصل پنجم سریال «تاج» (The Crown) رونمایی کرد.

این دو بازیگر در نقش‌های خود به ترتیب جانشین «اما کورین» و «جاش اوکانر» در فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی تاریخی شده‌اند. فیلمبرداری فصل پنجم از ماه گذشته آغاز شده، بنابراین قسمت‌های جدید تا سال ۲۰۲۲ از راه نخواهند رسید.

«پیتر مورگان» خالق «تاج»، تابستان سال گذشته نظرش را در مورد پایان یافتن سریال «تاج» با فصل پنجم تغییر داد و اعلام کرد که این مجموعه با فصل ششم به پایان می‌رسد. او در آن زمان گفت: «وقتی در مورد خطوط داستانی فصل پنجم بحث می‌کردیم، به سرعت روشن شد که برای اینکه حق مطلب را در مورد غنا و پیچیدگی داستان ادا کنیم باید برگردیم و طبق برنامه‌ی ابتدایی سریال را با فصل ششم تمام کنیم. باید تأکید کنم که فصل ششم داستان را به زمان حال نزدیک‌تر نخواهد کرد – بلکه فقط به ما اجازه می‌دهد همان بازه‌ی زمانی را با جزئیات بیشتر پوشش دهیم.»

«لزلی منویل» در نقش «پرنس مارگارت»، «جاناتان پرایس» در نقش «پرنس فیلیپ»، «جانی لی میلر» در نقش نخست وزیر «جان میجور» و «ایملدا استاونتون» در نقش «ملکه الیزابت دوم» از جمله دیگر بازیگران این فصل خواهند بود که به مصاحبه جنجالی «پرنسس دایانا» با بی‌بی‌سی پرداخته است.

دبیکی اخیراً در فیلم «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» دیده شده، در حالی که وست شهرتش را بیشتر مدیون سریال‌های «رابطه» (The Affair) شوتایم و «شنود» (The Wire) اچ‌بی‌او است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها