{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش «رایان رینولدز» به شوخی سریال Ted Lasso با باشگاه فوتبالش

واکنش «رایان رینولدز» به شوخی سریال Ted Lasso با باشگاه فوتبالش
کدخبر : 5389

پاییز سال گذشته گزارش شد که «رایان رینولدز» ستاره فیلم‌های «ددپول» (Deadpool) و «راب مک‌الهنی» خالق «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It’s Always Sunny In Philadelphia) در باشگاه فوتبال ولزی رکسهام سرمایه‌گذاری می‌کنند.

این باشگاه بی‌پول را اغلب با باشگاه سریال کمدی «تد لسو» (Ted Lasso) اپل تی‌وی+ مقایسه کرده‌اند. رینولدز و مک‌الهنی به تلافی این مقایسه‌ها درخواست کرده‌اند «دو بسته بزرگ از بیسکوییت‌های سریال» به دفتر باشگاه رکسهام فرستاده شود.

رینولدز به همه اطمینان می‌دهد که خریداری این باشگاه کوچک قرار نبوده یک شوخی باشد، بلکه بخشی از یک برنامه درازمدت است. او حتی یک فیلم مستند در مورد خریداری باشگاه تحت عنوان «به رکسهام خوش‌آمدید» (Welcome to Wrexham) برای شبکه اف‌اکس تولید کرده که برای دو فصل چراغ سبز گرفته. این مستند نشان می‌دهد که رینولدز و مک‌الهنی در مورد سرمایه‌گذاری روی باشگاه رکسهام کاملاً جدی‌اند.

در بیانیه رینولدز آمده است: «متوجه شدیم که در اپیزود اخیر سریال «تد لسو»، مالکیت کاملاً واقعی باشگاه فوتبال رکسهام توسط شخصیت محبوب «هیگینز» زیر سؤال برده شده. هرچند «جرمی سوییفت» بی‌مانند را مسئول بی‌احترامی نمی‌دانیم و افتخار می‌کنیم در پلتفرمی که برنامه‌های باکیفیتی چون فصل اول «کاوش افسانه‌ای» (Mythic Quest) و فصل دوم «کاوش افسانه‌ای» را ساخته نامی از سریال برده شده، اما تأکید می‌کنیم که باید از ابراز تردید در مورد تعهد ما به باشگاه، هواداران و شهر جامعه رکسهام دست بکشید. برای جلوگیری از اقدامات قانونی، دو بسته بزرگ از بیسکوییت‌های «تد لسو» را به آدرس باشگاه ارسال کنید پیش از آنکه فصل جدید از شنبه ۲۱ آگست آغاز شود. ایمان داشته باشید!»

«تد لسو» با نویسندگی «جیسون سودیکیس» از شخصیتی به همین نام الهام گرفته شده که در ویدیوهای تبلیغاتی شبکه‌ ان‌بی‌ی اسپورتس دیده می‌شد. لسو با بازی سودیکیس یک مربی فوتبال آمریکایی اهل کانزاس است که برای مربی‌گری در یک تیم فوتبال حرفه‌ای در لیگ برتر به انگلستان می‌رود، در حالی که در این ورزش هیچ تجربه‌ای ندارد. «هانا ودینگهام»، «برندن هانت»، «جرمی سوییفت»، «جونو تمپل»، «برت گلدستین»، «فیل دانستر» و «نیک محمد» دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند.

سودیکیس اخیراً در مصاحبه با «فوربز» به شوخی گته بود که هرگز یک باشگاه فوتبال را خریداری نخواهد کرد چون به اندازه رینولدز و مک‌الهنی پول ندارد: «[آن‌ها] خیلی بیشتر از من پول دارند. خیلی بیشتر.»

رینولدز به‌تازگی در فیلم «گای آزاد» (Free Guy) دیده شده است.

منبع : 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها