{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«دنیل کریگ» فاش کرد ثروتش برای فرزندانش به ارث نمی‌گذارد: «پیش از آنکه بمیرم از شرش خلاص خواهم شد»

«دنیل کریگ» فاش کرد ثروتش برای فرزندانش به ارث نمی‌گذارد: «پیش از آنکه بمیرم از شرش خلاص خواهم شد»
کدخبر : 5392

کریگ می‌گوید: «پیش از آنکه بمیرم از شرش خلاص خواهم شد.»

«دنیل کریگ» فاش کرد فرزندانش وارث ثروت عظیم او نخواهند بود و پیش از آنکه بمیرد «از شرش خلاص» خواهد شد. ستاره ۵۳ ساله «جیمز باند» که ثروتی حدود ۱۶۰ میلیون دلار دارد می‌گوید معتقد است که به ارث گذاشتن ثروت «ناخوشایند» است و امیدوار است که میلیون‌ها دلار ثروتش را ببخشد.

کریگ که از همسر فعلی‌اش «ریچیل وایس» یک دختر و از همسر سابقش «فایونا لوردن» فرزند دیگری دارد، از وداع با نقش «جیمز باند» پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) نیز که پاندمی اکرانش را به تعویق انداخته گفته است.

کریگ به مجله «کدیس» می‌گوید:‌ «آیا مثلی قدیمی وجود ندارد که می‌گوید اگر ثروتمند بمیری، باخته‌ای؟ به نظر من «اندرو کارنگی» [کارخانه‌دار و نیکوکار آمریکایی] ثروتی را بخشید که معادل ۱۱ میلیارد دلار امروز است، و این نشان می‌دهد که چقدر ثروتمند بوده چون تردیدی ندارم که بخشی از آن را حفظ کرده. اما من نمی‌خواهم میزان زیادی ثروت را برای نسل بعدی بگذارم. به نظر من میراث‌بری ناخوشایند است. فسلفه من این است که پیش از مردن باید از شرش خلاص شد یا آن را بخشید.»

کریگ سپتامبر سال ۲۰۱۸ اولین فرزندش را از وایس به دنیا آورد. او دختری ۲۹ ساله به نا الا از ازدواج اولش با لوردن دارد. ستاره «چاقوکشی» (Knives Out) قرار است با «وقتی برای مردن نیست برای پنجمین و آخرین بار در نقش «مأمور ۰۰۷» بازی کند. این فیلم پس از تأخیری بیش از یک ساله سرانجام ۳۰ سپتامبر در بریتانیا روی پرده خواهد رفت.

«لئا سیدو»، «جفری رایت»، «بن ویشا»، «رالف فاینس»، و «نایومی هریس» در نقش‌های قبلی، و «لاشانا لینچ» ستاره «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در نقش شخصیتی که گفته می‌شود اولین مأمور ۰۰۷ زن تاریخ فیلم‌های باند است، و «رامی مالک» دیگر بازیگران «وقتی برای مردن نیست» خواهند بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها