{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

Star Wars: Visions: دنیای «جنگ ستارگان» در قالب فیلم‌های انیمه کوتاه

Star Wars: Visions: دنیای «جنگ ستارگان» در قالب فیلم‌های انیمه کوتاه
کدخبر : 5396

«جوزف گوردن-لویت»، «سیمو لیو»، «نیل پاتریک هریس» و بسیاری دیگر در این انیمه صداپیشگی کرده‌اند.

در تولید انیمه آنتولوژی «جنگ ستارگان: الهامات» (Star Wars: Visions) هفت استودیوی انیمه‌سازی ژاپنی مشارکت کرده‌اند. این سریال متشکل از نه انیمه کوتاه است که «جنگ ستارگان» را با سبک‌های متفاوت انیمیشن به تصویر کشیده است. دیزنی+ ساعاتی پیش از اولین تریلر رسمی سریال رونمایی کرده است.

«جیمز واو» تهیه‌کننده اجرایی سریال و نائب رئیس لوکاس‌فیلم وعده می‌دهد که هر یک از این اپیزودها «تازگی» و «جسارتی» در قصه‌گویی دارند و از کهکشانی تجلیل می‌کنند که الهام‌بخش هنرمندان بسیاری در طول سالیان گذشته بوده است. این سریال به دو زبان انگلیسی و ژاپنی منتشر خواهد شد. «تمورا موریسون» یکی از صداپیشگان انیمه در نقش «بوبا فت» است که به «لوسی لیو»، «جوزف گوردن-لویت»، «الیسون بری»، «کارن فوکوهارا»، «هنری گولدینگ»، «دیوید هاربر» و «جورج تاکی» می‌پیوندد.

«گندی تارتاکوفسکی» در سال ۲۰۰۳ فیلم انیمشن بلند «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: Clone Wars) را ساخت و با استقبال منتقدین مواجه شد. لوکاس‌فیلم با همکاری «دیو فیلونی» نویسنده «مندلوری» (The Mandalorian) سریال‌های محبوب «جنگ ستارگان: شورشیان» (Star Wars Rebels) و «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» را تولید کرده است.

پخش «جنگ ستارگان: الهامات» ۲۲ سپتامبر از دیزنی+ آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها