{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«نیل بلومکمپ»: پروژه Alien 5 مرده است!

«نیل بلومکمپ»: پروژه Alien 5 مرده است!
کدخبر : 5421

کارگردان «منطقه ۹» می‌گوید: «فاکس به وضوح تمایلی به تولیدش ندارد.»

«نیل بلومکمپ» در مورد وضعیت تولید فیلم «بیگانه ۵» (Alien 5) اطلاعات تازه‌ای به اشتراک گذاشته است. این کارگردان که تمایل داشت دنباله‌ای برای «بیگانگان» (Aliens 1986) «جیمز کامرون» بسازد، به درخواست «ریدلی اسکات» کارگردان «بیگانه» (Alien 1979) تولید پروژه را «موقتاً متوقف» کرده است.

«سیگورنی ویور» بازیگر نقش «الن ریپلی» در این چندگانه در سال ۲۰۱۷ گفته بود: «ریدلی [اسکات] از نیل خواسته «بیگانه» را پیش از «پرومتئوس ۲» (Prometheus 2) نسازد؛ او می‌خواست ابتدا فیلم خودش تولید و پخش شود.»

کارگردان «منطقه ۹» (District 9) در مصاحبه جدیدی با «ایندیپندنت» فاش می‌کند که پروژه «بیگانه ۵» رسماً لغو شده است: «تصور می‌کنم که این پروژه کاملاً مرده است. این دو پروژه به صورت همزمان در فاکس پیش می‌رفتند و یکی از آن‌ها چراغ سبز گرفت. فاکس به وضوح تمایلی به تولیدش ندارد. سال‌هاست که مشارکتی در آن نداشته‌ام.»

این کارگردان در مورد ویور می‌گوید: «سیگورنی به‌شدت از من حمایت کرد. چیزی جز ذکر خیر ندارم که در مورد او بگویم. یکی از هوادارانش در تمامی سطوح هستم. همیشه به این پروژه علاقه‌مند بود.»

ویور تابستان سال گذشته در مصاحبه با «امپایر» فاش کرده بود که «والتر هیل» یکی از تهیه‌کنندگان «بیگانه» فیلمنامه‌ای ۵۰ صفحه‌ای برای قسمت پنجم با محوریت شخصیت ریپلی برای او ارسال کرده است. اما می‌گوید چندان برای بازگشت به این نقش که او را به یک ستاره‌ی بین‌المللی تبدیل کرد مشتاق نیست. او به «امپایر» می‌گوید:‌ «ریدلی مسیرهای مختلفی را پیموده. شاید ریپلی وظیفه‌اش را انجام داده باشد. شایستگی آرامش را دارد.»

ویور در ماه مارس گذشته نیز در مصاحبه با «کلایدر» دنباله «جیمز کامرون» را بهترین نقش‌آفرینی خود در قالب این شخصیت نامید. ویور می‌گوید: «خوش‌ساخت‌ترین داستان برای شخصیت در فیلم «بیگانگان» وجود داشت، برای اینکه جیم [کامرون] استعداد شگفت‌آوری در بنا کردن ساختار قصه دارد. اینکه این زن از فرا-خواب بیرون آورده شد، هیچ‌کس حرفش را باور نمی‌کرد، به یک نوع برزخ تبعید شد که هیچ‌کس به حرفش اعتماد نمی‌کرد، و خانواده‌اش مرده بودند. کلیت داستان ریپلی در «بیگانگان» و بعد کاری که در پایان می‌کند… در پایان خانواده‌ تازه‌ای پیدا می‌کند. کل ساختار این قصه به نظر من طلایی می‌آمد.»

اسکات سال گذشته در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز گفت که همچنان برنامه‌هایی برای قسمت‌های بعدی «بیگانه» دارد. این فیلمساز به‌تازگی تولید دو فیلم پرستاره «آخرین دوئل» (The Last Duel) و «خاندان گوچی» (House of Gucci) را به پایان رسانده است.

دیزنی دسامبر گذشته تأیید کرد که سریال تلویزیونی «بیگانه» را با همکاری «نوآح هالی» نویسنده سریال‌های «فارگو» (Fargo) و «لژیون» (Legion) در دست ساخت است.

فیلم جدید بلومکمپ تحت عنوان «شیطانی» (Demonic) ۲۷ آگست پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها