{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پخش انیمیشن The Addams Family 2 در پلتفرم‌های دیجیتال همزمان با اکران در سالن‌های سینما تأیید شد

پخش انیمیشن The Addams Family 2 در پلتفرم‌های دیجیتال همزمان با اکران در سالن‌های سینما تأیید شد
کدخبر : 5432

اکتبر امسال قرار بود دو انیمیشن مشابه «خانواده آدامز ۲» (The Addams Family 2) ام‌جی‌ام و یونایتد آرتیستس و «هتل ترنسیلوانیا ۴» (Hotel Transylvania 4) سونی در سالن‌های سینما نبرد خونینی داشته باشند. اما سونی سرانجام تصمیم گرفت که انیمیشن خود را به آمازون بفروشد.

ام‌جی‌ام «خانواده آدامز ۲» را همزمان با اکران در سالن‌های سینما در تاریخ ۱ اکتبر، با قیمت ۲۰ دلار در پلتفرم‌های دیجیتال پخش می‌کند.

علت همه این تغییرات نگرانی از شیوع نوع دلتای ویروس کرونا در بازارهایی چون لس‌آنجلس و نیویورک و واکسینه نشدن کودکان است. والدین اغلب ترجیح می‌دهند فیلم‌های خانوادگی را در خانه ببینند. قسمت اول «خانواده آدامز» با بودجه ۲۴ میلیون دلار یساخته شد و ۲۰۳ میلیون دلار فروخت.

«اسکار آیزک»، «شارلیز ترون»، «کلویی گریس مورتس»، «نیک کرال»، «بت میدلر» و «اسنوپ داگ» برای صداپیشگی در «خانواده آدامز ۲» بازخواهند گشت و به «بیل هیدر» و «جاوون ووالتون» به عنوان صداپیشگان جدید می‌پیوندند. «گرگ تیرنان» نیز برای کارگردانی در کنار همکارانش «لورا بروسو» و «کوین پاولوویک» بازگشته است.

این اولین بار نیست که ام‌جی‌ام فیلمی را در حین پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما به پلتفرم‌های دیجیتال می‌برد. یک سال قبل، این استودیو با فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (Bill & Ted Face the Music) چنین کرد و ۳.۴ میلیون دلار در سالن‌های سینما و ۳۲ میلیون دلار در پلتفرم‌های دیجیتال کسب کرد.

در ماه اکتبر فیلم‌های بلاک‌باستری مانند «تل‌ماسه» (Dune)، «آخرین دوئل» (The Last Duel) «ریدلی اسکات» و «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) «جیمز باند» اکران خواهند شد و رقابت فشرده‌ای با یکدیگر خواهند داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها