{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«کوین فایگی» تضمین می‌کند که تریلر Spider-Man: No Way Home پیش از اکران فیلم پخش خواهد شد

«کوین فایگی» تضمین می‌کند که تریلر Spider-Man: No Way Home پیش از اکران فیلم پخش خواهد شد
کدخبر : 5435

«دنیای سینمایی مارول» گسترده‌تر از پیش شده و فیلم‌ها و سریال‌های پرشماری برای اکران و یا پخش از دیزنی+ در دست ساخت قرار دارند.

 مدتی است که پرسشی ذهن هواداران مارول را مشغول کرده اینکه چرا تریلر «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) منتشر نمی‌شود؟

این بلاک‌باستر ابرقهرمانی قرار است در ماه دسامبر اکران شود اما بازاریابی نشدن فیلم توسط مارول و دیزنی هواداران را کمی نگران ساخته است.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به‌تازگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» به این تأخیر واکنش نشان داده و «تضمین» می‌کند که تریلر «راهی به خانه نیست» پیش از اکران فیلم از راه خواهد رسید. فایگی توضیح می‌دهد: ««شانگ-چی» بیرون می‌آید، تریلر «جاودانان» به تازگی پخش شده، اما بله در تاریخ ۱۷ دسامبر قسمت سوم سه‌گانه «بازگشت به خانه» (Homecoming) را با «جان واتس» و «تام هالند» خواهیم داشت. فقط می‌توانم تضمین کنم که تریلر پیش از فیلم پخش خواهد شد.»

تاکنون تنها لوگوی «راهی به خانه نیست» و چند تصویر از فیلم رونمایی شده است. «اسد آیاز» مدیر بازاریابی دیزنی اخیراً به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «سونی بازاریابی «مرد-عنکبوتی» را مدیریت می‌کند. کوین فایگی و گروهش در آن مورد همکاری نزدیکی با سونی دارند. بنابراین از آن جهت هماهنگی‌هایی صورت گرفته. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که چه کسی چه چیزی را در چه زمانی پخش می‌کند. اما در مورد بازاریابی همکاری نمی‌کنیم چون فیلم آن‌هاست. مدیریتش با آن‌هاست اما سطحی از هماهنگی وجود دارد تا هیچ یک از طرفین متضرر نشوند.»

«آلفرد مولینا» که نقش «دکتر اختاپوس» را در فیلم‌های قبلی «مرد عنکبوتی» بازی کرده، پیش‌تر فاش کرده بود که چگونه در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بازی خواهد کرد. مولینا احساس کرد که فاش کردن جزئیات در مورد این پروژه که به نظر دنیاهای موازی را معرفی خواهد کرد، هیچ اشکالی ندارد. او در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود: «وقتی فیلمبرداری‌اش می‌کردیم، به ما دستور داده بودند در موردش حرف نزنیم برای این که قرار بود یک راز بزرگ و باشکوه باشد. اما می‌دانید، حالا در تمام اینترنت پخش شده. راستش خودم را بدترین محرم اسرار در هالیوود می‌دانم!» او در مورد بازگشت به نقش «دکتر اختاپوس» اضافه می‌کند:‌ «شگفت‌انگیز بود. بازگشت پس از ۱۷ سال به همین نقش بسیار جذاب بود، با توجه به اینکه در این سال‌ها غبغب آورده‌ام، چین و چروک برداشته‌ام و کمی کمردرد گرفته‌ام.»

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی هالند، زندیا، و «بندیکت کامبربچ» در نقش «دکتر استرنج» از «دنیای سینمایی مارول» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها