{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سونی تریلر درز شده Spider-Man: No Way Home را بی‌سروصدا حذف کرد؛ واکنش «تام هالند»

سونی تریلر درز شده Spider-Man: No Way Home را بی‌سروصدا حذف کرد؛ واکنش «تام هالند»
کدخبر : 5439

استودیوهای سونی و دیزنی تریلر درز شده «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را از سراسر وب حذف کرده‌اند.

سونی به سرعت برق و باد تریلر درز شده فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را از شبکه‌های اجتماعی حذف کرد. ساعاتی پیش عبارت «مرد عنکبوتی» در شبکه‌های اجتماعی ترند شد چرا که بعضی از حساب‌های کاربری در حال به اشتراک گذاشتن ویدیویی بودند که به نظر نسخه ناتمام اولین تریلر فیلم ابرقهرمانی سونی و مارول بود.

این ویدیو به نظر ابتدا از طریق کاربری در شبکه اجتماعی تیک‌تاک به اشتراک گذاشته شده و سپس به توییتر و دیگر شبکه‌ها راه پیدا کرده بود. با این حال، سونی و دیزنی این ویدیو را از تمامی سوراخ‌ها بیرون کشیده و حذف کرده‌اند.  انتظار می‌رود که اولین تریلر رسمی «راهی به خانه نیست» امروز دوشنبه رونمایی شود.

«تام هالند» بازیگر نقش «پیتر پارکر» در این فیلم در شبکه‌های اجتماعی به درز این ویدیو واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد: «هنوز آمادگی‌اش را ندارید.»

این بلاک‌باستر ابرقهرمانی قرار است در ماه دسامبر اکران شود اما بازاریابی نشدن فیلم توسط مارول و دیزنی هواداران را کمی نگران ساخته است. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به‌تازگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» به این تأخیر واکنش نشان داده و «تضمین» می‌کند که تریلر «راهی به خانه نیست» پیش از اکران فیلم از راه خواهد رسید. فایگی توضیح می‌دهد: ««شانگ-چی» بیرون می‌آید، تریلر «جاودانان» به تازگی پخش شده، اما بله در تاریخ ۱۷ دسامبر قسمت سوم سه‌گانه «بازگشت به خانه» (Homecoming) را با «جان واتس» و «تام هالند» خواهیم داشت. فقط می‌توانم تضمین کنم که تریلر پیش از فیلم پخش خواهد شد.»

«اسد آیاز» مدیر بازاریابی دیزنی اخیراً به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «سونی بازاریابی «مرد-عنکبوتی» را مدیریت می‌کند. کوین فایگی و گروهش در آن مورد همکاری نزدیکی با سونی دارند. بنابراین از آن جهت هماهنگی‌هایی صورت گرفته. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که چه کسی چه چیزی را در چه زمانی پخش می‌کند. اما در مورد بازاریابی همکاری نمی‌کنیم چون فیلم آن‌هاست. مدیریتش با آن‌هاست اما سطحی از هماهنگی وجود دارد تا هیچ یک از طرفین متضرر نشوند.»

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی هالند، زندیا، و «بندیکت کامبربچ» در نقش «دکتر استرنج» از «دنیای سینمایی مارول» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها