{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم پربیننده جنیفر انیستون دنباله‌دار شد

فیلم پربیننده جنیفر انیستون دنباله‌دار شد
کدخبر : 5442

انتشار "معمای قتل" در ماه جولای گذشته رکورد بینندگان نت‌فلیکس در هفته اول را با ۳۰ میلیون مشاهده شکست. اکنون قرار است قسمت دوم این فیلم ساخته شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، جرمی گارلیک برای کارگردانی دنباله "معمای قتل" (Murder Mystery) انتخاب شد. "جنیفر انیستون" و "آدام سندلر" در قسمت دوم نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند. فیلمنامه قسمت دوم را "جیمز وندربیلت" نوشته و گارلیک آن را بازنویسی خواهد کرد. این فیلم در پاریس و کارائیب فیلمبرداری خواهد شد.

"معمای قتل" اول به نویسندگی "جیمز وندربیلت" و کارگردانی "کایل نیواچک" در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت. داستان فیلم در مورد یک پلیس نیویورکی و همسر او است که در حین گذران تعطیلات در اروپا سعی می‌کنند راز مرگ یک میلیارد پیر را کشف کنند. "معمای قتل" پس از "فقط با آن کنار بیا" (Just Go With It) که در سال ۲۰۱۱ با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۱۴.۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، دومین فیلم مشترک سندلر و انیستون است.

قسمت اول "معمای قتل" فیلم ششمین فیلم سندلر برای نت‌فلیکس به شمار می‌آمد. او پیش از این فیلم‌ها "شش مسخره" (The Ridiculous Six)، "دو اور" (The Do-Over)، "سندلی وکسلر" (Sandy Wexler)، "داستان‌های مایروویتز" (The Meyerowitz Stories) و "هفته‌ی" (The Week Of) را در استودیوی "هپی مدیسن" برای نت‌فلیکس تولید کرده بود.

به گزارش 30نما، انتشار "معمای قتل" در ماه جولای گذشته رکورد بینندگان نت‌فلیکس در هفته اول را با ۳۰ میلیون مشاهده شکست. نت‌فلیکس که آمار بینندگانش را به ندرت اعلام می‌کند فاش کرد که ۳۰ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۸۶۳ مشترک معمای قتل را در سه روز اول انتشار به نظاره نشسته‌اند. ۱۳.۳ میلیون مشترک از این رقم به آمریکای شمالی و کانادا و ۱۷.۴ میلیون مشترک به سایر نقاط دنیا اختصاص داشتند. مشترکین باید ۷۰ درصد فیلم را تماشا کرده باشند تا در محاسبات نهایی گنجانده شوند.

گارلیک سابقه کارگردانی فیلم کمدی دیستوپیایی "بینج" (The Binge) با بازی "اسکایلر گیسوندو"، "ادواردو فرانکو"، "وینس وان" و "یزن صالح" را برای هولو دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها