{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آماندا سایفرد یاد «بیل پکستون» را گرامی داشت.

آماندا سایفرد  یاد «بیل پکستون» را گرامی داشت.
کدخبر : 5476

«آماندا سایفرد» در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیامی به «بیل پکستون» همبازی‌اش در «عشق گران» (Big Love) که چهار سال قبل از دنیا رفت ادای احترام کرد.

ستاره فیلم «منک» (Mank) در صفحه اینستاگرام خود از دوران همکاری‌اش با پکستون در آن سریال درام که تا پنج فصل ادامه داشت گفت و نوشت: «وارسی هزاران تصویری که در طول سال‌ها گرفته‌ام اغلب خوشایند است اما گاهی به تصویری برمی‌خورم که به زانویم درمی‌آورد. مایه خوشبختی بود که این مرد را می‌شناختم و نبوغ و نور گرمش را درک کردم وقتی که در «عشق گران» نقش دخترش را بازی می‌کردم. او بسیار شگفت‌انگیز و عمیقاً دوست‌داشتنی بود و من دلتنگش هستم.»

پکستون در این سریال نقش «بین هندریکسون» را بازی کرد، پدر یک خانواده مورمون اصول‌گرا که سایفرد نقش بزرگ‌ترین دخترش را بازی می‌کرد. «جینی تریپلهورن»، «کلوئی سوینی» و «جنیفر گودوین» دیگر بازیگران نقش سه همسر او و «الن برستین»، «فیلیپ بیکر هال»، «آرون پل»، «هری دین استنتون» و «بروس دین» دیگر بازیگران سریال بودند.

این سریال درام در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ روی ایر رفت و در فصل سوم نامزد دریافت امی بهترین سریال درام شد. این درام خانوادگی تحسین بسیاری از منتقدین را به دنبال داشت و بعضی از آن‌ها سه فصل اولش را بهترین سریال دهه نامیدند.

در پی درگذشت پکستون در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۷، سایفرد او را یک «هویت پدرانه پشتیبان» نامید که سبب می‌شد «باور کنید هر کاری ممکن است.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها