{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش نسخه بلو-ری Free Guy اعلام شد

تاریخ پخش نسخه بلو-ری Free Guy اعلام شد
کدخبر : 5489

استودیوی قرن بیستم دوشنبه این هفته تأیید کرد که فیلم «گای آزاد» (Free Guy) «رایان رینولدز» ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ماه ۱۴۰۰) در پلتفرم‌های دیجیتال (WEB-DL) و ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰) در روی دیسک‌های بلو-ری و دی‌وی‌دی پخش خواهد شد.

در این فیلم به کارگردانی «شان لوی» رینولدز نقش یک شخصیت بازی ویدیویی را بازی می‌کند که پس از پی بردن به هویت خود به عنوان یک شخصیت غیرقابل انتخاب، سعی می‌کند به قهرمان بازی تبدیل شود. در بازی جهان باز «شهر آزاد» که ترکیبی است از «سرقت بزرگ اتومبیل» و «فورتنایت»، گای شخصیتی است که پلیر امکان انتخاب آن را ندارد. اما به لطف برنامه‌نویسی «میلی» با بازی «جودی کومر» و «کیز» با بازی «جو کیری» و ناشر بازی «آنتوان» با بازی «تایکا وایتیتی»، گای از هستی خود در بازی آگاه می‌شود و در مسیر تبدیل شدن به قهرمان بازی گام برمی‌دارد.

هفته گذشته رینولدز در صفحه توییتر خود تمایل دیزنی به تولید دنباله را تأیید کرده و می‌نویسد: «و پس از سه سال ارائه «گای آزاد» به عنوان یک فیلم اریجینال، دیزنی امروز رسماً تأیید کرد که یک دنباله می‌خواهد.»

فیلم «گای آزاد» دومین هفته اکران تنها ۳۴ درصد با کاهش فروش مواجه شد و ۱۸.۸ میلیون دلار فروخت. این فیلم پس از ده روز اکران به فروش داخلی ۵۸.۸ میلیون دلار نزدیک شده است.

دیسک‌های بلو-ری «گای آزاد» حاوی صحنه‌های طولانی‌تر و حذف شده، پشت صحنه، و مصاحبه با رینولدز، لوی، کومر، «تایکا وایتیتی» و دیگر عوامل فیلم پیرامون خلق صحنه‌های نوآورانه فیلم است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها