{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مشخص شدن نویسنده اصلی سریال Armor wars مارول

مشخص شدن نویسنده اصلی سریال Armor wars مارول
کدخبر : 5490

سریال Armor Wars قرار است با حضور شخصیت وار ماشین با بازی دان چیدل ساخته شود و حالا نویسنده اصلی این سریال مشخص شده است.

سریال Armor Wars یکی از چندین سریال در دست ساخت مارول استودیو برای دیزنی پلاس است که طبق گفته مارول، سریال جنگ‌های زره‌پوش، یک داستان کلاسیک از دنیای مارول از بزرگ‌ترین ترس تونی استارک است که به حقیقت تبدیل شده و آن هم این است که فناوری او به‌دست افراد خلافکار افتاده است. حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده اصلی سریال Armor Wars مشخص شده است. مارول استودیو به‌تازگی یاسر لستر، نویسنده و بازیگر سریال Black Monday را به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان سریال جدید دنیای سینمایی مارول استخدام کرده است.

درواقع لستر قرار است همکاری دوباره‌ای را با دان چیدل پس از سریال Black Monday داشته باشد. چیدل قرار است برای بازی در نقش وار ماشین در سریال Armor Wars بازگردد. اتفاقات این سریال قرار است پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame دنبال شود و تمرکز داستان آن روی جیمز رودز خواهد بود. البته مارول استودیو در حال ساخت سریال Ironheart نیز است که این سریال درواقع قرار است میراث آیرون من را ادامه دهد. البته فعلا ارتباط داستانی این دو اثر مشخص نیست و مارول استودیو هنوز آن را تایید نکرده است.

 

  • استودیو مارول
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها