{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تصویر رسمی از «جیک جیلنهال» در فیلم The Guilty

اولین تصویر رسمی از «جیک جیلنهال» در فیلم The Guilty
کدخبر : 5491

نت‌فلیکس با انتشار اولین تصویر رسمی از «جیک جیلنهال» در «گناهکار» (The Guilty)، تاریخ پخش فیلم را اعلام کرد. «گناهکار» به کارگردانی «آنتوان فوکوا» که از درامی دانمارکی اقتباس شده، ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس از ۱ اکتبر در اختیار مشترکین شبکه قرار می‌گیرد.

داستان فیلم در صبح یک روز در مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ روی می‌دهد. «جو بیلر» با بازی جیلنهال اپراتور این مرکز است و می‌کوشد فردی که خطر او را تهدید می‌کند نجات بخشد اما به زودی کشف می‌کند که هیچ‌چیز آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و مواجهه با حقیقت تنها راه خروج است.

«ایتان هاک»، «پیتر اسکاشگورد»، «رایلی کیو»، «پل دینو»، «بایرن باورز»، «داواین جوی رندلف»، «دیوید کاستانیدا»، «کریستینا ویدال»، «آدرین مارتینز»، «بیل بر»، «بو نپ»، و «ادی پترسون» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. جیلنهال و فوکوا در سال ۲۰۱۵ در درام «چپ‌دست» (Southpaw) با یکدیگر همکاری کرده‌اند. «گناهکار» در ماه نوامبر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لس‌آنجلس فیلمبرداری شد. فوکوا پیش از آنکه درام برده‌داری «رهایی» (Emancipation) که به مبلغی گزاف به اپل‌تی‌وی‌+ فروخته شد را با همکاری «ویل اسمیت» بسازد، «گناهکار» را با جیلنهال جلوی دوربین برد.

«نیک پیزولاتو» نویسنده سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درآورده و جیلنهال با کمپانی «ناین استوریز» خود از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. فوکوآ، «اسکات گرینبرگ»، «میکل لیتواک»، «گری مایکل والترز»، و «دیوید لیتواک» دیگر تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها