{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آغاز اکران مستند «رنج زیر پوست» در سینماهای هنروتجربه از ۵ شهریور

آغاز اکران مستند «رنج زیر پوست» در سینماهای هنروتجربه از ۵ شهریور
کدخبر : 5515

مستند «رنج زیر پوست» ساخته محسن جعفری‌راد به‌زودی در سینماهای هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، مستند اتوبیوگرافی «رنج زیر پوست» ساخته محسن جعفری‌راد به‌زودی اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

محسن جعفری راد که بیشتر به عنوان روزنامه‌نگار و منتقد سینما شناخته می‌شود، این فیلم را طی ۹ سال ساخته و اولین‌بار ۲ سال پیش در جشنواره بین‌المللی مستند ایران «سینما حقیقت» اکران شده است.

تهیه‌کننده فیلم به طور مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی مطهر هستند و مراسم رونمایی از آن روز جمعه ۵ شهریور ساعت ۱۸ در فضای باز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

در «رنج زیر پوست» یک منتقد درباره خانواده خودش روایتی افشاگرانه ارایه کرده و در زمان نمایش این مستند در جشنواره «سینما حقیقت» نیز از این ویژگی به عنوان شهامت کارگردان و برگ برنده فیلم یاد شد.

مستند «رنج زیر پوست» به طور همزمان در بیش از ۲۰ شهر ایران در سینماهای هنر و تجربه از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، رشت، بابل، گرگان و … با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اکران خواهد شد.

عوامل مستند «رنج زیر پوست» عبارتند از طراح، پژوهشگر و گارگردان: محسن جعفری راد، تصویربرداری و صدابرداری: هادی محمدی، رضا آقاجانی و محسن جعفری راد، تدوین: حمید نجفی راد، صداگذاری: محمدحسین حیدری، مدیر تولید: متین مهدوی، مشاور کارگردان: محمود رحمانی، دستیار کارگردان و عکاس: رضا آقاجانی، طراح پوستر: علی باقری، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، تهیه‌کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی مطهر.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها