{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلشیفته فراهانی را در فیلم یک کمدی رمانتیک ببینید

گلشیفته فراهانی را در فیلم یک کمدی رمانتیک ببینید
کدخبر : 5529

فیلم‌برداری فیلم «یک کمدی رمانتیک» (Une comédie romantique) به کارگردانی ثیبو سگوئین با بازی گلشیفته فراهانی و لوسی دبای به پایان رسیده است.

چند رسانه‌ی سینمایی فرانسوی با انتشار نخستین تصویر از بازیگران اصلی فیلم یک کمدی رمانتیک (عکس پایین) خبر از پایان مراحل تولید نخستین ساخته‌ی ثیبو سگوئین داده‌اند. گلشیفته فراهانی و الکس لوتس بازیگران اصلی این فیلم هستند که داستان آن درباره‌ی مردی به نام سزار است که پس از ناپدید شدن یک شبه‌اش از زندگی زن جوانی به‌نام سالومه، دوباره سروکله‌اش پیدا می‌شود. سزار پس از بازگشت درمی‌یابد که از سالومه دختر سه ساله‌ای دارد و او این بار تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا رابطه‌ی سالم و رمانتیکی با سالومه برقرار کند.

فیلم‌نامه‌ی یک کمدی رمانتیک را جان فاسکو نوشته که در سال ۲۰۱۹ به‌خاطر فیلم‌نامه‌ی فیلم «پسر» (The Guy) نامزد دریافت جایزه‌ی سزار شده بود. از میان سایر بازیگران این فیلم می‌توان به مریاما گوئیه، لوسی دبای و اولیور شانترو اشاره کرد.

علاوه‌بر این فیلم فرانسوی، گلشیفته فراهانی در سریال مورد انتظار «هجوم» محصول سرویس آنلاین اپل تی‌وی نیز ایفای نقش کرده است. در این مجموعه فراهانی نقش یک مادر سوری پناهده به اسم انیشا مالک را بازی خواهد کرد که در آرزوی یک زندگی بهتر به آمریکا و لانگ آیلند مهاجرت کرده و فراس ناصر هم قرار است به‌عنوان همسر او در نقش شخصیتی به اسم احمد مالک ظاهر شود. سام نیل نیز برای ایفای نقش کلانتری به‌نام جان بل انتخاب شده که چیزی تا بازنشستگی او باقی نمانده است. شیولی کاتسونا، بازیگر ژاپنی سریال هم نقش پررنگی در پیشبرد داستان خواهد داشت و شخصیت او عضو تشکیلات تحقیقات فضایی دولت ژاپن است. شامیر اندرسون نیز به عنوان آخرین شخصیت محوری سریال در نقش یک سرباز آمریکایی به اسم تروانته ورد ظاهر شده است. فصل اول هجوم ۱۰ قسمت خواهد داشت که سه قسمت ابتدایی آن ۳۰ مهرماه (۲۲ اکتبر) پخش می‌شود.

 

منبع : digikala.mag.ir

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها