{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دنیای تصویر جدید منتشر شد

دنیای تصویر جدید منتشر شد
کدخبر : 5539

با اینکه عمر کرونا در جهان دارد به دو سال می‌رسد، اما وضعیت داخل کشور ما هنوز سفید نشده و هرروز با موج و بحرانی تازه مواجه می‌شویم و عزیزان بیشتری را از دست می‌دهیم. با وجود این وضعیت سخت، شماره جدید دنیای تصویر منتشر شد تا همچنان راهی باشد برای حفظ ارتباط با جهان سینما و سرگرمی.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از فیلم نیوز، در این شماره از مجله، گزارش مفصل و مصور هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن را می‌خوانید. به بهانه انتشار فیلم جدید «حرکت ناگهانی ممنوع»، کارنامه و ساخته جدید استیون سودربرگ مورد بررسی قرار گرفته است. «جوخه انتحار» ساخته پرسروصدای جیمز گان هم یکی دیگر از پرونده‌های این شماره را به خود اختصاص داده. علاوه بر این، «آنت» و سینمای لئوس کاراکس، چهل‌سالگی‌ «انفجار» ساخته برایان دی‌پالما، بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷»، سینمای نوین چین، پرسونای بازیگری اما استون و مرور کارنامه هشت‌ساله دولت در عرصه سینما دیگر مطالب این شماره از مجله را در کنار بخش‌های همیشگی مانند معرفی و بررسی فیلم‌های روز ایران و جهان تشکیل می‌دهند.

شماره جدید دنیای تصویر هم‌اکنون بر روی دکه‌های روزنامه‌فروشی در سراسر کشور موجود است و نسخه آنلاین و رنگی را نیز می‌توانید از وبسایت dtonline.ir تهیه نمایید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها