{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال Nine Perfect Strangers پربیننده‌ترین عنوان اریجینال شبکه هولو شد!

سریال Nine Perfect Strangers پربیننده‌ترین عنوان اریجینال شبکه هولو شد!
کدخبر : 5546

مینی‌سریال «نه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) در شبکه هولو شروعی قدرتمندانه داشته است.

همچون دیگر شبکه‌های استریم ویدیو، هولو ارقام دقیقی از بینندگان این سریال با بازی «نیکول کیدمن» و «ملیسا مک‌کارتی» ارائه نکرده، اما می‌گوید قسمت اول این مجموعه در میان همه عناوین اریجینال – از درام گرفته تا کمدی، مینی‌سریال و بدون فیلمنامه – پس از پنج روز به پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه تبدیل شده است.

این رکورد پیش‌تر به قسمت پایانی سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) اختصاص داشت. هولو سه اپیزود اول «نه غریبه کامل» را به صورت همزمان در اختیار مشترکین هولو قرار داد. بنابراین شبکه دیده شدن یک قسمت یا هر سه قسمت را کافی می‌داند.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «داستان «نه غریبه کامل» در یک بوتیک سلامت و تندرستی با مدیریت زنی روسی به نام ماشا با بازی کیدمن روی می‌دهد جایی که نه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و در یک دوره درمانی نه روزه حاضر شوند. مأموریت ماشا این است که جسم و جان خسته آنان را احیا کند. اما این نه غریبه کامل نمی‌دانند که چه چیزی در انتظارشان است.»

این سریال توسط «دیوید ای. کلی» از رمان دیگر «لیان موریاتی» نویسنده «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) اقتباس شده است. کیدمن همچون سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی جدید خواهد بود. کلی فیلمنامه این پروژه را با همکاری «جان هنری باتروورث» به نگارش درآورده است.

«لوک اوانز»، «مایکل شنان»، «رجینا هال»، «سامارا ویوینگ»، «ملوین گرگ» و «بابی کاناواله» دیگر بازیگران سریال بوده‌اند. سه قسمت اول سریال «نه غریبه کامل» ۱۸ آگست پخش شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها