{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش «تام هالند» به انتشار تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home: «فکرش را هم نمی‌کنید چه چیزهای دیگری در راه است»

واکنش «تام هالند» به انتشار تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home: «فکرش را هم نمی‌کنید چه چیزهای دیگری در راه است»
کدخبر : 5548

اولین تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) روز گذشته پس از جان به لب کردن هواداران مارول رونمایی شد.

«تام هالند» بازیگر نقش «مرد عنکبوتی» در این فیلم در صفحه اینستاگرام خود به این تریلر رونمایی‌شده در «سینماکان» واکنش نشان داده و از هواداران برای صبر پیشه کردنشان قدردانی می‌کند.

هالند می‌گوید وقتی تریلر منتشر شده در حال سفر با هواپیما بوده و به برادرش اجازه به اشتراک گذاشتن ویدیو را داده است. او می‌نویسد: «ده ساعت گذشته در حال سفر با هواپیما بودم، یعنی در واقع من تریلر را ارسال نکردم، برادرم هری این کار را کرد. بنابراین نتوانسته‌ام واکنش‌های شما را ببینم و بدانم که چقدر مردم هیجان‌زده‌اند… همین حالا گوشی موبایلم را روشن کرده‌ام، و می‌بینم که گوشی [از شدت واکنش‌ها] به هم ریخته. حمایت‌هایی که شما از فیلم کرده‌اید بسیار هیجان‌انگیز است. راستش، این فقط نوک یک کوه یخ است، فکرش را هم نمی‌کنید چه چیزهای دیگری در راه است. خیلی هیجان دارم که جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذارم… بازگشت دوباره در نقش «مرد عنکبوتی»، نشان دادن تریلر به شما، و بیرون آمدن فیلم حس خیلی خوبی دارد. خیلی هیجان‌انگیز است. همگی شما را دوست دارم، از حمایت‌های شما سپاسگزارم، و از تریلر لذت ببرید.»

در طول ماه‌های اخیر شایعه‌ی بازی «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در نقش «پیتر پارکر»های قبلی شنیده شد، اما هالند در مصاحبه‌ای این ادعا را تکذیب کرد اما گفت که ممکن است استودیوی سونی او را از برنامه‌هایش آگاه نکرده باشد.

تریلر «راهی به خانه نیست» وجود دنیاهای موازی در «دنیای سینمایی مارول» را تأیید می‌کند و ورود بازگشت «دکتر اوتو اکتاویوس» یا «دکتر اختاپوس» با بازی «آلفرد مولینا» را از فیلم‌های قبلی «مرد عنکبوتی» به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود که «ویلم دافو» در نقش «گابلین سبز»، «الکترو» با بازی «جیمی فاکس» از عوالم موازی به دنیای فیلم جدید سونی و مارول بیایند. پیتر در این تریلر برای طلب یاری نزد «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» می‌رود تا بخواهد با طلسمی اجرا کند که مردم به جز نزدیکانش فراموش کنند او «مرد عنکبوتی» است و «میستریو» را از بین برده. این افشاگری توسط مجی. جونا جیمسون» با بازی «جی.کی. سیمونز» در انتهای «دور از خانه» (Far From Home) صورت گرفت.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی هالند، زندیا، «بندیکت کامبربچ»، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و «تونی ریولوری» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها