{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از این پس فیلم‌های مشترک سونی و مارول SSMU نامیده می‌شوند !

از این پس فیلم‌های مشترک سونی و مارول SSMU نامیده می‌شوند !
کدخبر : 5550

«دنیای سینمایی مارول» (MCU) پس از بیش از دو دهه عنوان رسمی فیلم‌های مارول و دیزنی باقی مانده است و هیچ‌گونه ابهامی در مورد برندهای این دو استودیو وجود ندارد.

کمپانی سونی ابتدا فیلم‌های مشترک خود با مارول را «دنیای سونی پیکچرز شخصیت‌های مارول» (SPUMC) نامید تا از به وجود آمدن سردرگمی جلوگیری کند و اطمینان دهد که به عنوان مثال فیلمی چون «ونوم» (Venom) ارتباطی با فیلم‌های مارول ندارد و هواداران نباید منتظر باشند که در صحنه‌های پس از تیتراژ این عناوین منتظر پیدا شدن سر و کله شخصیت «نیک فیوری» باشند.

با این حال، «اسکرین رنت» گزارش داده است که فیلم‌های مشترک سونی و مارول از این پس «دنیای مرد عنکبوتی سونی» (SSMU) نامیده خواهد شد. در حال حاضر «ونوم» سال ۲۰۱۸ با بازی «تام هاردی» تنها فیلمی است که تحت این عنوان قرار می‌گیرد، اما دنباله «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) و «موربیوس» (Morbius) با بازی «جرد لتو» به‌زودی به آن اضافه خواهند شد.

این تغییر در حین برگزاری نمایشگاه «سینماکان» اعلام شد، جایی که سونی از تریلر «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) رونمایی کرد و فیلم «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) را به شکل آزمایشی اکران کرد.

در فیلم «موربیوس» ممکن است کراس‌اورهایی از دنیاهای مختلف وجود داشته باشد. «تام هاردی» اخیراً در مصاحبه‌ای ادعا کرده که برای رویارویی شخصیت «ونوم» و «مرد عنکبوتی» هر کاری از دستش برآید می‌کند. شخصیت «والچر» با بازی «مایکل کیتون» که در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) دیده شده نیز در تریلر «موربیوس» دیده شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها