{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شبکه شوتایم فصل دوم Your Honor را می‌سازد.

شبکه شوتایم فصل دوم Your Honor را می‌سازد.
کدخبر : 5552

شوتایم سفارش ساخت فصل دوم مینی‌سریال «عالیجناب» (Your Honor) با بازی «برایان کرانستون» را در قالب ۱۰ اپیزود صادر کرد.

کرانستون برنده امی برای بازی دوباره بازمی‌گردد و «پیتر موفات» شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده سریال باقی می‌ماند.

این درام حقوقی و تریلر ۶ دسامبر با اولین اپیزودش ۷۷۰ هزار بیننده را در پلتفرم‌های مختلف ویاکام‌سی‌بی‌اس جذب کرد و رکورد پربیننده‌ترین اپیزود اول مینی‌سریال‌های درام تاریخ شبکه‌ی شوتایم را به نام خود ثبت کرده است. این سریال در واقع رکوردی را شکسته که در اختیار «قانون کومی» (The Comey Rule) بود و ۸ درصد نسبت به قسمت اول آن سریال رشد را نشان داد. اپیزود اول «عالیجناب» به گزارش «نیلسن» ۴۴۹ هزار بیننده در شبکه‌ی کابلی شوتایم داشته در حالی که «قانون کومی» موفق به ثبت رکورد ۴۱۹ هزار بیننده شده بود.

در «عالیجناب» کرانستون نقش «مایکل دسیاتو» را بازی می‌کند، یک قاضی معتبر در نیو اورلئان که پسر نوجوانش آدام با بازی «هانتر دوهان» درگیر یک سانحه‌ رانندگی شده است. مایکل می‌کوشد بر جنایت پسرش سرپوش بگذارد اما وقتی که متوجه می‌شود فردی که پسرش به قتل رسانده فرزند «جیمی بکستر» رئیس یک باند تبه‌کار است، برای این منظور مجبور است وارد بازی پرخطری سراسر دروغ و فریب شود. دیگر بازیگران فصل اول سریال «کارمن اجوگو»، «عیسایا ویتلاک جونیور»، «سوفیا بلک-دی‌الیا»، «ایمی لندکر»، «مارگو مارتیندیل»، «لورین توسینت»، «چت هنکس»، «لامار جانسون» و «لیلی کی» بودند.

کرانستون تاکنون چهار جایزه‌ی امی، گلدن گلوب و صنف بازیگران را برای «قانون‌شکنی» (Breaking Bad) به دست آورده و همچنین برای بازی در فیلم «ترامبو» (Trumbo) نامزد بفتا و اسکار شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها