{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جیک جیلنهال» به فیلم پسا-آخرالزمانی Oblivion Song پیوست

«جیک جیلنهال» به فیلم پسا-آخرالزمانی Oblivion Song پیوست
کدخبر : 5556

«جیک جیلنهال» در فیلم «نغمه فراموشی» (Oblivion Song) که اقتباسی است از کتاب‌های کامیک «رابرت کرکمن» خالق «مردگان متحرک» (The Walking Dead) نقش‌آفرینی می‌کند.

امتیاز تولید فیلم بر اساس این کامیک را نیو ریپابلیک پیکچرز خریداری کرده در حالی که کرکمن و جیلنهال هر دو از تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

«نغمه فراموشی» کرکمن فیلم بلندی در ژانر علمی-تخیلی خواهد بود که فیلمنامه آن توسط «شان اوکیف» به نگارش درمی‌آید. اوکیف سابقه نویسندگی در فیلم اکشن «محرمانه اسپنسر» (Spenser Confidential) «مارک والبرگ» را دارد. فیلم بعدی این نویسنده «سرزمین عجایب» (Wonderland) به کارگردانی «پیتر برگ» و بازی والبرگ خواهد بود.

از آثار کرکمن چند سریال تلویزیونی از جمله «مردگان متحرک» و اسپین‌آف‌های آن به تولید رسیده، و «اندرو لینکلن» بازیگر نقش اول سریال اول قرار است نقش «ریک گرایمز» را در چند فیلم بلند تکرار کند. از کامیک «مطرود» (Outcast) او نیز سریالی برای شبکه سینه‌مکس، و از «شکست‌ناپذیر» (Invincible) یک انیمیشن با رده سنی بزرگسال ساخته شده است. از سال ۲۰۱۸ تاکنون ۳۵ جلد از کامیک‌های «نغمه فراموشی» از سوی ایمج کامیکس و اسکای‌بوند منتشر شده است.

داستان «نغمه فراموشی» در دنیایی پسا-آخرالزمانی روی می‌دهد جایی که ۳۰۰ هزار شهروند فیلادلفیا ناگهان اسیر «فراموشی» می‌شوند. پس از آنکه دولت می‌کوشد این شهروندان را نجات دهد۷ «نیتان کول» قهرمان قصه به آن دنیای متروک بازمی‌گردد و هر روز جانش را به خطر می‌اندازد. با این حال، انگیزه‌های نیتان فراتر از نجات بازماندگان است.

جیلنهال در ماه‌های اخیر به پروژه‌های متعددی پیوسته است. او به زودی در فیلم «گناهکار» (The Guilty) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» دیده خواهد شد. فیلم «ناگهان» (Suddenly) با بازی جیلنهال نامزد اسکار و «ونسا کربی»، «آمبولانس» (Ambulance) «مایکل بی»، «جستجوی درخت مادر» (Finding The Mother Tree) با همکاری «ایمی آدامز»، «مدیریت نبرد» (Combat Control) در مورد «جان چپمن» دریافت‌کننده‌ «مدال افتخار» به کارگردانی «سم هارگریو»، و مینی‌سریالی به نام «پسر» (The Son) برای شبکه اچ‌بی‌او با همکاری «دین ویلنوو» از جمله پروژه‌های آینده جیلنهال خواهند بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها