{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

عنوان رسمی Matrix 4 اعلام شد؛ توصیف بینندگان اولین تریلر فیلم

عنوان رسمی Matrix 4 اعلام شد؛ توصیف بینندگان اولین تریلر فیلم
کدخبر : 5558

برادران وارنر سه‌شنبه این هفته تریلر فیلم «ماتریکس ۴» و عنوان رسمی آن را رونمایی کرد. این فیلم طبق اعلام استودیو «ماتریکس: رستاخیزها» (The Matrix: Resurrections) نام گرفته است.

در تریلر فیلم که هنوز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته نشده، «نیل پاتریک هریس» در حال گفت‌وگو با «کیانو ریوز» است و موقعیت مکانی و زمانی فیلم آینده نزدیک سان فرانسیسکو است. بینندگان تریلر می‌گویند به نظر می‌رسد که «نئو» با بازی ریوز در زندگی دچار ملال شده و اتفاقات پیرامونش را درک نمی‌کند.

نئو از شخصیت تراپیست با بازی هریس می‌پرسد: «دیوانه شده‌ام؟» تراپیست پاسخ می‌دهد: «ما اینجا از این کلمه استفاده نمی‌کنیم.» ریوز در بخش دیگری از تریلر با شخصیت «ترینیتی» با بازی «کری آن ماس» در یک کافه ملاقات کرده اما می‌پرسد: «ما یکدیگر را می‌شناسیم؟»

نمایی از پخش شدن قرص‌های آبی در سینک به نمایش درمی‌آید در حالی که ترانه «خرگوش سفید» (White Rabbit) اثر «جفرسون ایرپلین» در حال اجرا شدن است. سپس نمایی از نئو سالخورده در آینه به تصویر کشیده می‌شود و یک «مورفیوس» جوان‌تر به او می‌گوید: «وقت پرواز رسیده» و یک قرص قرمز به او می‌دهد. در ادامه صحنه‌های اکشنی که از یک فیلم «ماتریکس» انتظار می‌رود تریلر را به پیش می‌برد.

پیش از نمایش تریلر، ریوز و ماس در کلیپی از پشت صحنه تولید فیلم ظاهر شدند و توضیح دادند که قسمت اول فیلم چگونه زندگی آن‌ها را متحول کرده است. ریوز می‌گوید: «قسمت اول «ماتریکس» به نظر چیزی فراتر از خود بود… می‌شنوم که می‌گویید «ماتریکس زندگی من را تغییر داد.» من می‌گویم: «متشکرم، زندگی من را هم تغییر داده.»»

ماس در مورد صحنه نمادین تأخیر گلوله در قسمت اول می‌گوید: «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم [صحنه‌ای که در آن می‌گویند] «از این جا خالی بده» چنین اهمیتی پیدا کند.»

تصویری که یکی از گریمورهای فیلم از هدیه‌ی پایان فیلمبرداری پروژه در ماه فوریه گذشته به اشتراک گذاشته بود عنوان «ماتریکس ۴» را فاش کرد اما این اولین بار است که برادران وارنر عنوان رسمی قسمت چهارم چندگانه را تأیید می‌کند.

علاوه بر ریوز و ماس، «جیدا پینکت اسمیت» و «لمبرت ویلسون» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند. اما «لارنس فیشبورن»، «هوگو ویوینگ» و اخیراً «جینا تورس» تأیید کرده‌اند که برای قسمت چهارم بازنخواهند گشت. شخصیت‌های جدید داستان «نیل پاتریک هریس»، «جاناتان گراف»، «پریانکا چوپرا جونز»، «جسیکا هنویک»، «یحیی عبدالمتین دوم» و بسیاری دیگر خواهند بود.

«ماتریکس: رستاخیزها» ۲۲ دسامبر امسال همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها