{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

قطار سریع‌السیر برد پیت به لاس وگاس رسید

قطار سریع‌السیر برد پیت به لاس وگاس رسید
کدخبر : 5563

فیلم جدید "برد پیت" با عنوان "قطار گلوله" نمایش اولیه خود را در لاس وگاس آمریکا آغاز کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، اولین تصویر از فیلم اکشن هیجان انگیز "برد پیت" در کنوانسیون سالانه صاحبان سینما در حین برگزاری مراسم شب افتتاحیه سونی پیکچرز به نمایش درآمد.

این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ، کارگردان فیلم "بلوند اتمی"، داستان پنج قاتل در یک قطار سریع السیر است که متوجه می‌شوند اهداف تعیین شده آنها با یکدیگر مرتبط است. این فیلم دارای وجوه زیبایی‌ است که ما از این کارگردان انتظار داشتیم: زرق و برق با کنتراست بالا و خشونت ناگهانی.

در این فیلم نیز ساندرا بولاک و بد بانی خواننده آمریکایی بازی می‌کند. این خواننده در این فیلم نقش حریف قدرتمندی را در مقابل برد پیت بازی می‌کند.

به گزارش تسنیم، از این فیلم به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و خنده‌دار یاد کرده‌اند که اتفاقات و زدوخورد‌های زیاد آن در قطار می‌گذرد. همینطور "هیرویوکی سانادا" به عنوان یک مسافر شوم در این فیلم بازی می‌کند.

این پروژه بر اساس کتاب "Maria Beetle"" نوشته  "کوتارو ایساکا" است که ترجمه انگلیسی آن Bullet Train است. این فیلم توسط کمپانی‌های

87نورث پروداکشن، کلمبیا پیکچرز و فوکوآ فیلمز تولید می‌شود. لیچ همچنین در کنار آنتوان فوکوا، کلی مک کورمیک و کت سمیک، نقش تهیه‌کننده را نیز بر عهده دارد.

"قطار گلوله" اولین فیلمی است که بولاک و پیت در آن حضور داشته‌اند و قرار است در 8 آوریل 2022 اکران شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها