{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جوخه انتحار»؛ توفانی، مغشوش و خشن

«جوخه انتحار»؛ توفانی، مغشوش و خشن
کدخبر : 5578

فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحار» ساخته جیمز گان از روز ۲۸ جولای در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، «جوخه انتحار/The Suicide Squad» عنوان فیلم ابرقهرمانی جیمز گان محصول ۲۰۲۱ است که براساس شخصیت های کمپانی DC ساخته شده است و در آن از حضور بازیگرانی چون مارگو رابی، ادریس البا، جان سینا، سیلوستر استالون و وایولا دیوس استفاده شده است.

داستان «جوخه انتحار» و چند نکته درباره فیلم

در نسخه سال ۲۰۲۱ «جوخه انتحار»، نیروی ویژه‌ ای از مجرمان برای تخریب آزمایشگاه دوران نازی و رویارویی با غول بیگانه استارو اعزام می‌شوند.

بخش محبوب فیلم از نظر جیمز گان کارگردان، جایی است که پادشاه کوسه یک مرد را به دو نیم تقسیم می کند. کاراکتر پادشاه کوسه با تکنیک CGI ساخته شده بود در حالی کاراکتر قربانی از جنس پروتز بود.

در ابتدا قرار بود ادریس البا جای ویل اسمیت در این فیلم بازی کند اما بعدا یک کاراکتر دیگر برای البا تعریف شد تا ویل اسمیت در آینده بتواند به این فیلم و مجموعه سینمایی برگردد.

نقدهای کوتاه «جوخه انتحار»

رزا پارا منتقد «لاتینکس لنز» درباره فیلم نوشت: عاشق گروه بازیگران پرجنب و جوش، خشونت، طنز، موسیقی متن و حتی لحظات احساسی فیلم می شوید.

رندال کینگ منتقد «وینینگ فری پرس» درباره فیلم گفت: انتقام گیری آخر فیلم خنده دار و با این حال واقعا وحشتناک است.

دیوید گلمینی منتقد «درِد سنترال» نیز فیلم را اینگونه ستایش کرد: «جوخه انتحار» با مجموعه صحنه های اکشن دیوانه کننده اش، اجراهای قوی بازیگران اصلی به راحتی می تواند یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی باشد که تا به حال ساخته شده است.

بث آکوماندو منتقد «KPBS» درباره فیلم نوشت: اگر از زیاده روی کارتونی آن هم در زمانی که به خشونت کشیده می شود، لذت می برید این فیلم اکشن فوق العاده ضدقهرمانی کمپانی DC Comics دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

سارا مارس منتقد «لینی گاسیپ» نیز درباره فیلم گفت: «جوخه انتحار» سرگرم کننده و خنده دار است، اگرچه خشونت بیش از حد این فیلم برای همه جذاب نخواهد بود.

ونلی ما منتقد «نیوز.کام» درباره فیلم چنین نوشت: فیلم گان به طرز فوق العاده ای توفانی، پرتلاطم، مغشوش و خشن است.

«جوخه انتحار» از روز ۲۸ جولای در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها