{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«استیون سودربرگ» مینی‌سریال Full Circle را برای HBO Max می‌سازد

«استیون سودربرگ» مینی‌سریال Full Circle را برای HBO Max می‌سازد
کدخبر : 5604

شبکه اچ‌بی‌او سفارش ساخت مینی‌سریال درام «حلقه کامل» (Full Circle) به تهیه‌کنندگی «استیون سودربرگ» و «اد سولومون» را صادر کرد.

این دو در فیلم «حرکت ناگهانی ممنوع» (No Sudden Move) که در ماه ژوئیه از اچ‌بی‌او مکس پخش شد همکاری کرده بودند. دیگر پروژه مشترک سودربرگ و سولومون برای اچ‌بی‌او سریال «موزاییک» (Mosaic) بوده است.

سودربرگ می‌گوید: «حتی با استانداردهای اد ساختار روایی پیچیده‌‌ای دارد که هم صمیمانه است و هم دارای جنبه‌های مختلف. وظیفه ما حالا این است که بازیگران خوبی را جمع‌آوری کنیم و پروژه را در سطحی که سزاوارش است اجرا کنیم.»

در این سریال شش اپیزودی، تحقیقات در مورد یک پرونده آدم‌ربایی سبب افشا شدن اسراری می‌شود و چندین شخصیت را در نیویورک امروز به هم مرتبط می‌سازد. سودربرگ تمامی شش قسمت سریال را کارگردانی خواهد کرد و سولومون نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی پروژه خواهد بود.

ژانویه سال ۲۰۲۰ سودربرگ قراردادی چند ساله با اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس امضا کرد تا سریال‌هایی را برای هر دو پلتفرم بسازد. این قرارداد شامل تولید فیلم‌هایی چون «بگذار همه حرف بزنند» (Let Them All Talk) با بازی «مریل استریپ» نیز شده است. این فیلمساز مسابقه تلویزیونی «مایک جادویی واقعی» (The Real Magic Mike) را نیز با الهام از فیلم‌های «مایک جادویی» برای اچ‌بی‌او مکس تولید می‌کند.

سودربرگ شهرتش را مدیون فیلم‌هایی چون چندگانه «اوشن»، «سکس، دروغ و نوار ویدیویی» (Sex, Lies, and Videotape) و «خارج از دید» (Out of Sight) است، در حالی که سولومون فیلم‌های «مردان سیاهپوش» (Men in Black) و «بیل و تد» (Bill & Ted) را در کارنامه دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها