{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مصدومیت «لاتیشیا رایت» در حین فیلمبرداری Black Panther: Wakanda Forever

مصدومیت «لاتیشیا رایت» در حین فیلمبرداری Black Panther: Wakanda Forever
کدخبر : 5608

«لاتیشیا رایت» بازیگر نقش «شوری» در «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) پس از مصدومیت جزئی در حین فیلمبرداری به بیمارستانی در بوستون منتقل شده اما انتظار می‌رود به زودی مرخص شود. این مصدومیت تأثیری بر روند تولید پروژه نخواهد داشت.

طی چند روز گذشته رایت در کنار «دامینیک ترون» بازیگر نقش «ایرون‌هارت» در کمبریج ماساچوست دیده شده بود.

انتظار می‌رود رایت، «لوپیتا نیانگو»، «وینستون دوک» و «انجلا بست» همگی برای تکرار نقش‌های‌شان در «پلنگ سیاه ۲» بازگردند. «هالیوود ریپورتر» سال گذشته گزارش داد  که احتمال تمرکز فیلم بر روی شخصیت «شوری» با بازی رایت وجود دارد. «پلنگ سیاه: قلمرو واکاندا» (Black Panther: Kingdom of Wakanda) پروژه دیگر مارول در ارتباط با دنیای «پلنگ سیاه» است که با بازی «دانای گوریرا» در نقش «اوکویه» تولید خواهد شد. «ویکتوریا آلونسو» یکی از مدیران استودیوی مارول پاییز سال گذشته در مصاحبه با «کلارین» تأکید کرد «چادویک بوزمن» برای دنباله «پلنگ سیاه» بازآفرینی نخواهد شد.

«ویکتوریا آلونسو» یکی از مدیران استودیوی مارول پاییز سال گذشته در مصاحبه با «کلارین» تأکید کرد «چادویک بوزمن» برای دنباله «پلنگ سیاه» بازآفرینی نخواهد شد: «نه. تنها یک چادویک وجود دارد، و او دیگر در بین ما نیست. شاه ما، متأسفانه، در زندگی واقعی جان سپرده، نه فقط در دنیای خیال، و ما در حال تأمل بر روی این مسئله‌ایم که چگونه به داستان بازگردیم و برای گرامی‌داشت رویدادی چنین غیرمنتظره، دردناک و غم‌انگیز واقعاً چه باید کرد.» آلونسو اضافه می‌کند: «باید به دقت فکر کنیم در مورد اینکه می‌خواهیم چه کنیم و چگونه انجامش دهیم، و فکر کنیم به اینکه چطور باید از این چندگانه تجلیل کنیم.»

سال گذشته نشریه «سان» گزارش داد که «بیانسه» آماده می‌شود تا با دیزنی برای مشارکت در چند فیلم قراردادی چند ده میلیون دلاری به امضاء برساند. در این گزارش آمده بود که قرارداد این خواننده و بازیگر برای سه پروژه از جمله «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) خواهد بود. با این حال، «مت دانلی» خبرنگار ورایتی این شایعه را رسماً تکذیب کرده اما می‌گوید احتمال همکاری خواننده با دیزنی در آینده وجود دارد.

فیلم «واکاندا برای همیشه» که تولیدش از اول ژوئیه آغاز شده، قرار است ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها