{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کارگردان دنباله The Old Guard معرفی شد

کارگردان دنباله The Old Guard معرفی شد
کدخبر : 5614

نت‌فلیکس و اسکای‌دنس «ویکتوریا ماهونی» را برای کارگردانی «گارد کهن ۲» انتخاب کردند.

یک سال پس از تبدیل شدن «گارد کهن» (The Old Guard) به یکی از پربیننده‌ترین عناوین سینمایی اریجینال نت‌فلیکس، کارگردان دنباله فیلم معرفی شد. نت‌فلیکس و اسکای‌دنس «ویکتوریا ماهونی» را برای کارگردانی «گارد کهن ۲» با بازی «شارلیز ترون»، «کیکی لین»، «مروان کنزاری»، «ماتیاس شونارتس» و «چیوتل اجیوفور» انتخاب کرده است.

این فیلم اقتباسی از یک رمان مصور به نویسندگی «گرگ روکا» به همین نام است. ترون در نقش «اندی»، رهبر یک گروه مخفی متشکل از سربازان نامیرا را بازی می‌کند که قرن‌ها از زمین میرا محافظت کرده‌اند. اما وقتی گروه برای انجام یک مأموریت اضطراری دوباره گرد هم می‌آیند و توانایی‌های‌شان فاش می‌شود، اندی و «نایل» با بازی «کیکی لین» جدیدترین عضو گروه، باید مسؤلیت از بین بردن تهدید را بپذیرند.

نت‌فلیکس تابستان سال گذشته اعلام کرد که «جینا پرنس-بایتوود» اولین کارگردان زن سیاه‌پوستی است که با «گارد کهن» به فهرست ۱۰ فیلم پربیننده تاریخ شبکه راه پیدا می‌کند. قسمت اول پس از چهار هفته ۷۲ میلیون بیننده داشت. پرنس-بایتوود پس از موفقیت «گارد کهن» به پروژه‌هایی چون «شاه زن» (The Woman King) سونی با بازی «وایولا دیویس» پیوست. این فیلمساز می‌گوید تصمیم گرفته به عنوان کارگردان در دنباله مشارکت نکند اما تهیه‌کننده فیلم باقی می‌ماند.

پرنس-بایتوود پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» فاش کرده بود که او و روکا دو فیلم دیگر در ذهن دارند: «خود رمان مصور نیز یک سه‌گانه است. آنچه در ادامه روی می‌دهد شگفت‌آور است، بنابراین اگر مخاطب داشته باشد، ما هم تمایل داریم.»

ماهونی کارگردان واحد دوم فیلمبرداری «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) بوده و به اولین زن سیاه‌پوستی تبدیل شده که فیلمی از «جنگ ستارگان» را می‌سازد. «شارلیز ترون» نیز در مصاحبه با «ورایتی» تأیید کرده بود که فیلمنامه «گارد کهن ۲» به صورت کامل به نگارش درآمده و در سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها